Neyrodinamik gimnastikalar yordamida o‘quvchilarning matematik tafakkurini rivojlantirish

Авторы

  • Kenjayeva Sanobar Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15682862

Ключевые слова:

matematik tafakkur, neyrodinamik gimnastika, mashqlar, kognitiv funksiyalar, kineziologiya, sensorimotor integratsiya, mantiq, fazoviy tasavvur, diqqat, xotira, tafakkur.

Аннотация

Ushbu maqolada miya rivojlanishi va matematik tafakkurning neyropsixologik asoslari, miya yarimsharlarining
funksional ixtisoslashuvi, neyrodinamik gimnastikaning nazariy asoslari, kineziologiya va miya faoliyati, sensorimotor
integratsiya va kognitiv jarayonlar, neyrodinamik gimnastika metodikasi va uning komponentlari, fazoviy tasavvurlar,
diqqat va xotira kabi jihatlar, shuningdek, neyrodinamik gimnastikaning xalqaro amaliyotlari va matematika ta’limining
ahamiyati haqida nazariy va ilmiy ma’lumotlar yoritilgan

Биография автора

  • Kenjayeva Sanobar


    Jizzax davlat pedagogika universiteti
    Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va amaliyoti kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 8-maydagi “Matematika sohasidagi ta’lim sifatini oshirish va ilmiy-

tadqiqotlarni rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risi”dagi PQ-4708-sonli qarori www.lex.uz/uz/docs/-4807552

Ali, A., Pigou, D., Clarke, L., & McLachlan, C. (2017). Literature review on motor skill and physical activity in preschool

children in New Zealand. Advances in Physical Education, 7(1), 1–13.

American Psychological Association. (2013). Glossary of psychological terms. Apa.org. 2019-yil 27-yanvarda asl

nusxadan arxivlangan.

Gazzaniga, M. S. (2005). The Ethical Brain. Dana Press.

Giedd, J. N., Blumenthal, J., Jeffries, N. O., Castellanos, F. X., Liu, H., Zijdenbos, A., ... & Rapoport, J. L. (1999). Brain

development during childhood and adolescence: A longitudinal MRI study. Nature Neuroscience, 2(10), 861–863.

Dehaene, S. (1997). The Number Sense: How the Mind Creates Mathematics. Oxford University Press.

Dennison, P. E., & Dennison, G. E. (1989). Brain Gym: Teacher’s Edition Revised. Edu-Kinesthetics, Inc.

Ivanov, P. I., & Zufarova, M. E. (2008). Umumiy psixologiya: Pedagogika va psixologiya bakalavriat ta’lim yo‘nalishi

talabalari uchun darslik. Toshkent: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti.

Лурия, А. Р. (2013). Основы нейропсихологии: учебное пособие для студентов учреждений высшего

профессионального образования (8-е изд., стер.). Москва: Издательский центр “Академия”.

Kenjayeva, S. I. (2023). O‘quvchilarda matematik tafakkur qilish kompetensiyasini shakllantirish – ilmiy pedagogik

muammo sifatida. Tafakkur ziyosi, 4, 33-bet.

Трясорукова, Т. П. (2023). Развитие межполушарного взаимодействия у детей: нейро-динамическая гимнастика

(8-е изд.). Ростов н/Д: Феникс.

Черниговская, Т. В. (2018). Человек как текст: Мозг, сознание, культура. Москва: Эксмо

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Neyrodinamik gimnastikalar yordamida o‘quvchilarning matematik tafakkurini rivojlantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15682862

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 122 123 124 125 126 127 128 129 130 > >>