Sinfdan tashqari faoliyatlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining shaxsiy rivojlanishini ta’minlash
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15179936Ключевые слова:
boshlang‘ich sinf, bolalar, maktab, qobiliyat, mashg‘ulot, dastur, ijtimoiy moslashuv, nutq, darsdan tashqari.Аннотация
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish texnologiyalarini takomillashtirish
yo‘llari, ta’lim jarayonida o‘quvchilarning interfaol metodlar hamda o‘yinlar asosida ijodkorligini rivojlantirish
usullari va ularning samaradorligi bayon qilingan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston, 2017. – 77 b.
O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni. Palata tomonidan 2020 yil 19-mayda qabul qilingan, Senat
tomonidan 2020 yil 7-avgustda ma’qullangan. O‘RQ-637. 23.09.2021. https://lex.uz/ru/docs
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Oliy ma’lumotli mutaxassislar tayyorlash sifatini oshirishda iqtisodiyot sohalari
va tarmoqlarining ishtirokini yanada kengaytirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017 yil 27-iyuldagi PQ-3151-son
qarori.
Выготский Л. С. Мышление и речь: монография. – Москва: Директ-Медиа, 2014. – 570 с.
Кулагина И. Ю. Младшие школьники: особенности развития [Текст] / И. Ю. Кулагина. – М.: Эксмо, 2009. – 83 с.
Бикваева Н. И., Янгабаева Е. Математика 3-синф. – Тошкент, 2004. – Б. 12–13.
Брушлинский А. Новые педагогические технологии. – М.: Просвещение, 1999. – 567 с.
Бюлер К., Зельц О. Психология мышления. – М.: Педагогика-пресс, 2002. – 130 с.
Волков Б. С., Волкова Н. В. Возрастная психология: учебное пособие: в 2 частях. – М.: Владос, 2005. – 240 с.
Крутецкий В. А., Балбасов Е. Г. Педагогические способности, их структура, диагностика, условия формирования
и развития. – М.: Прометей, 1991. – 112 с.
Выготский Л. С. Педагогическая психология // под ред. В. В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1999. – 321 с.
Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий. – М.:
Наука, 1966. – 138 с.
Голубева Э. А. Способности и индивидуальность. – М.: Знание, 1999. – 163 с.
Гуревич К. М. Психологическая коррекция умственного развития учащихся. – М., 1990. – 236 с.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.