Integrativ yondashuv–bo‘lajak o‘qituvchilarda ijodiy va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning asosiy omili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15179887Ключевые слова:
Integratsiya, integrativ metodika, integratsiyalashgan texnologiyalar, didaktika, ijodiy, tahliliy, fikrlash, interoektsiya, sinektika, kogerentlik.Аннотация
Ushbu maqola integrativ yondashuv va ta’lim texnologiyalaridan foydalanib, bo‘lajak o‘qituvchilarning ijodiy
va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish bo‘yicha turli olimlarning fikr va mulohazalari ilmiy tahlil qilinganligi bilan
asoslanadi.
Библиографические ссылки
Djuraev R.H. va boshq. Pedagogika. – Toshkent, 2013. – B. 64.
Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. – М.: Издательство ИРПО МО РФ, 1995. – С.
Галеева Н.Л. Система компетенций как инструмент управления качеством образования // Интернет-журнал
“Эйдос”. – 2007. – 30 сентября. – http://www.eidos.ru/journal/2007/0930.
Хуторской А.В. Образовательные компетенции и методология дидактики. К 90-летию со дня рождения В.В.
Краевского. – Электронный ресурс.
Sharipov Sh.S., Aripov M., Begimqulov U.Sh. Bilim olishning intellektual tizimini ishlab chiqish nazariyasi va amaliyoti.
Monografiya. – T.: Fan, 2011. – B. 72.
Abdufatayev S. (2024). Fanlararo integratsiya – ta’lim-tarbiya jarayonining asosiy omili. News of UzMU journal,
(1.1.1), 31–35.
Boymatov N. (2022). Pedagogical aspects of improving the content of corporate culture in the process of informatization
of education. Science and Innovation, 1(8), 538–542.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.