Akademik litseylarda fizikani o‘qitish jarayoniga “Case-Study” metodini integratsiyalash
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16326705Ключевые слова:
keýs-stadi metodi, Joule–Lenz qonuni, faol o‘qitish usullari, fizika, akademik litseylar, elektr toki, pedagogik texnologiyalar.Аннотация
Ushbu maqolada akademik litseylarda “Tok ishi va quvvati. Joule–Lenz qonuni” mavzusini o‘qitishda keýsstadi
metodidan foydalanish muhokama qilinadi. Ushbu yondashuvning asosiy afzalliklari, jumladan, talabalarning analitik
fikrlashini rivojlantirish, jamoaviy ishlash ko‘nikmalarini oshirish va ilmiy tadqiqotchilik qobiliyatlarini shakllantirishdagi roli
yoritiladi. Metodning amaliy tatbiqi, misol sifatida, maishiy isitkichning ishini tahlil qilish orqali ko‘rsatilgan bo‘lib, bu talabalar
uchun nazariy bilimlarni real hayotiy vaziyatlarga qo‘llash imkoniyatini yaratadi. Muallif keýs-stadi metodini o‘quv
jarayoniga integratsiyalash zamonaviy ta’lim jarayonini takomillashtirishi, darslarni yanada interaktiv va samarali qilishi
hamda talabalarning fizika faniga bo‘lgan qiziqishini oshirishini ta’kidlaydi
Библиографические ссылки
Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения
языкам). – М.: Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.
Мычка С.Ю., Шаталов М.А. Использование метода “кейс-стади” в системе среднего профессионального
образования // Смальта. – 2014. – № 5. – С. 113–114.
Гасанова С.С. Кейс-технология в практике высшего образования // Управление инновациями: теория,
методология, практика. – 2013. – № 7. – С. 153–157.
Гуревич А.М. Ролевые игры и кейсы в бизнес-тренингах. – СПб.: Речь, 2006. – 144 с.
Скуратовская Н.С. Кейс-метод в оценке // Справочник кадровика. – 2007. – № 5. – С. 98–104.
Юлдашев З.Ю., Бобохужаев Ш.И. Инновационные методы обучения: особенности кейс-стади метода обучения
и пути его практического использования: учебное пособие. – Ташкент: Iqtisod-moliya, 2006. – 88 с.
Губернаторова Л.И., Галкина К.В. Использование кейс-метода как средство оптимизации и повышения качества
образования по физике // Столетовские чтения: тезисы и материалы докладов XII Всерос. науч.-практ. конф. –
Владимир, 2019. – С. 48–50.
Лысенко И.Н. Применение кейс-технологии на занятиях по физике // Наука и образование: новое время. – 2017.
– № 2(19). – С. 183–186.
Холиқов К.А. Физика фанини ўқитишда замонавий педагогик технологиядан фойдаланиш // Pedagogs. – 2024.
– Т. 59. – № 1. – С. 114–116.
Худоева Х.К., Насиров Т.З. Внедрение “case study” технологию в лабораторные уроки по физике // Academic
Research in Educational Sciences. – 2024. – Т. 5. – № 10. – С. 68–75.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.