Muhandislik ta’limida zamonaviy kompyuter grafikasi vositalari yordamida talabalarning konstruktorlik faoliyatini rivojlantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16318616Ключевые слова:
muhandislik ta’limi, kompyuter grafikasi, konstruktorlik faoliyati, 3D modellashtirish, AutoCAD, SolidWorks, texnik tafakkur, vizual tafakkur, innovatsion texnologiyalarАннотация
Ushbu maqolada muhandislik ta’limida zamonaviy kompyuter grafikasi vositalarining o‘rni hamda ularni
qo‘llash orqali talabalarning konstruktorlik faoliyatini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilingan. 3D modellashtirish,
chizmalarni raqamlashtirish, loyihalash va dizayn jarayonlarida foydalaniladigan dasturlar – AutoCAD, SolidWorks,
SketchUp, Blender, Fusion 360 kabi vositalar yordamida talabalarda texnik tafakkur, muammoli vaziyatlarni hal etish
qobiliyati va kreativ yondashuvlar shakllanadi. Tadqiqotda grafik texnologiyalar asosida ta’lim jarayonini tashkil etish
metodikasi, uning afzalliklari, pedagogik yondashuvlar va erishilgan natijalar yoritilgan
Библиографические ссылки
Гриншкун В.В. Графическая технология для решения задач повышения квалификации. Москва: Педагогика
нашего времени, 2019.
Новиков Д.А. Конструктор фаолиятида замонавий компьютер для проектирования радиоэлектронных систем.
Санкт-Петербург: Технология, 2020.
Kosara R. Visualization and Engineering Thinking in 3D Design. IEEE Journal of Engineering Education, 2022.
Xasanov M. Muhandislik ta’limida Blender dasturidan foydalanish imkoniyatlari. Toshkent: Oliy ta’lim, 2021.
Autodesk Inc. AutoCAD for Education: A Practical Guide, 2023.
Dassault Systèmes. SolidWorks Education Edition Curriculum, 2022.
Blender Foundation. Blender in Engineering Education, 2023.
Абдукаюмов М.М. Oliy texnik ta’limda innovatsion texnologiyalarni qo‘llash. Toshkent: Innovatsiya, 2020.
Василева А.А. 3D моделирование как средство развития профессиональных навыков студентов. Москва:
Инжиниринг, 2021.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.