Bo‘lajak o‘qituvchilarni tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirish modeli
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15870486Ключевые слова:
tarixiy va ma’naviy ideal, aksiologik munosabat, takomillashtirish, pedagogik, texnologik, model, didaktik, shakl, metod, vosita, baholashАннотация
Maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirishning
nazariy-metodologik asoslari, ushbu munosabatni shakllantirishning metodik tizimi va samaradorligi o‘rganilgan.
Shuningdek,
bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirish modeli tahlil
qilingan.
Библиографические ссылки
Kelby Mason, Chandra Sripada, Stefen Stich. The Philosophy of Psychology. N.G., 2016. Лич Д. Прикладной анализ
поведения. – М.: Оперант, 2015.
Normurodov Q. Tarixiy ong va yosh avlod tarbiyasi // O‘zbekistonda pedagogika fanlari jurnali. – 2020. – №3. – B.
–25.
Tate D. S. Increasing the retention of American Indian students in professional programs in higher education / D. S.
Tate, C. L. Schwartz // Journal of American Indian Education. – 1993. – Vol. 32. – P. 21–31.
Агзамходжаева С.С. Ижтимоий идеал ва Ўзбекистонда маънавий тараққиёт муаммолари. Автореф. дис. …
докт. фалс. фан. – Тошкент: Фалсафа ва ҳуқуқ институти нашриёти, 2008. – 54 б.
Миллий истиқлол ғояси: асосий тушунчалар, атамалар ва тамойиллар (қисқача изоҳли тажрибавий) луғат. – Т.:
Файласуфлар миллий жамияти, 2002. – Б. 12–15.
Соколова И.И., Колесникова А.С. Современная зарубежная компаративная педагогика и философия
образования. – М.: ФГНУ ИТИП РАО, Издательский Центр ИЭТ, 2013. – 328 с. – С. 254.
Яценко А.Н. Целеполагание и идеал. – Киев: Наука, 1977. – 171 с.

Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.