Bo‘lajak o‘qituvchilarni tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirish modeli

Авторы

  • Dilnoza Tursunova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15870486

Ключевые слова:

tarixiy va ma’naviy ideal, aksiologik munosabat, takomillashtirish, pedagogik, texnologik, model, didaktik, shakl, metod, vosita, baholash

Аннотация

Maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirishning
nazariy-metodologik asoslari, ushbu munosabatni shakllantirishning metodik tizimi va samaradorligi o‘rganilgan.
Shuningdek,
bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirish modeli tahlil
qilingan.

Биография автора

  • Dilnoza Tursunova


    Qo‘qon davlat universiteti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Kelby Mason, Chandra Sripada, Stefen Stich. The Philosophy of Psychology. N.G., 2016. Лич Д. Прикладной анализ

поведения. – М.: Оперант, 2015.

Normurodov Q. Tarixiy ong va yosh avlod tarbiyasi // O‘zbekistonda pedagogika fanlari jurnali. – 2020. – №3. – B.

–25.

Tate D. S. Increasing the retention of American Indian students in professional programs in higher education / D. S.

Tate, C. L. Schwartz // Journal of American Indian Education. – 1993. – Vol. 32. – P. 21–31.

Агзамходжаева С.С. Ижтимоий идеал ва Ўзбекистонда маънавий тараққиёт муаммолари. Автореф. дис. …

докт. фалс. фан. – Тошкент: Фалсафа ва ҳуқуқ институти нашриёти, 2008. – 54 б.

Миллий истиқлол ғояси: асосий тушунчалар, атамалар ва тамойиллар (қисқача изоҳли тажрибавий) луғат. – Т.:

Файласуфлар миллий жамияти, 2002. – Б. 12–15.

Соколова И.И., Колесникова А.С. Современная зарубежная компаративная педагогика и философия

образования. – М.: ФГНУ ИТИП РАО, Издательский Центр ИЭТ, 2013. – 328 с. – С. 254.

Яценко А.Н. Целеполагание и идеал. – Киев: Наука, 1977. – 171 с.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Bo‘lajak o‘qituvchilarni tarixiy va ma’naviy ideallarga aksiologik munosabatini rivojlantirish modeli. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15870486

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>