Nutq kamchiliklarini bartaraf etishda mutaxassislar hamkorligi

Авторы

  • Mushtariy Isayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15811989

Ключевые слова:

nutq kamchiligi, nutqiy rivojlanish, logopedik muolajalar, defektologik yondashuv, psixologik ko‘mak, mutaxassislar hamkorligi, interfaol yondashuv, nutq terapiyasi, individual yondashuv, korreksion pedagogika, kompleks reabilitatsiya.

Аннотация

Mazkur maqolada nutq kamchiliklariga ega bo‘lgan bolalar bilan ishlash jarayonida mutaxassislar –
logoped, defektolog, psixolog va ota-onalar hamkorligining ahamiyati yoritilgan. Har bir mutaxassisning o‘ziga xos vazifalari,
metodik yondashuvlari va birgalikda olib borilgan ishlar samaradorligi tahlil qilingan. Tadqiqotda hamkorlikdagi
yondashuvlar orqali bolalarning nutqiy rivojlanishida ijobiy o‘zgarishlarga erishish mumkinligi ilmiy asosda bayon etilgan.

Биография автора

  • Mushtariy Isayeva


    Alfraganus universiteti Pedagogika va psixologiya fakulteti,
    Defektologiya yo‘nalishi talabasi

Библиографические ссылки

G‘ulomova G.X. Logopediya asoslari. Toshkent, 2020.

Raxmatova M. Nutq rivojlanishida muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari. Toshkent, 2019.

Vygotskiy L.S. Psixologik rivojlanish va nutq. Moskva, 2003.

Mahkamova D. Logopedik mashg‘ulotlar metodikasi. Samarqand, 2021.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligining 2023-yilgi logopediya yo‘nalishidagi metodik tavsiyalari.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Nutq kamchiliklarini bartaraf etishda mutaxassislar hamkorligi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15811989