O‘quvchilar kognitiv faolligining rivojlanishiga ta’sir etuvchi o‘ziga xos jihatlar

Авторы

  • Maqsud Panjiyev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15757577

Ключевые слова:

kognitiv faollik, o‘quvchi, metakognitiv strategiya, motivatsiya, interfaol ta’lim, fikrlash, shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv.

Аннотация

Ushbu maqolada o‘quvchilarning kognitiv faolligini shakllantirishga ta’sir etuvchi omillar tizimli tahlil qilinadi.
Psixologik, pedagogik va ijtimoiy muhit omillarining o‘zaro ta’siri, metakognitiv strategiyalar, o‘qitish texnologiyalari va
motivatsiya jihatlari orqali o‘quvchilarning mustaqil fikrlashi va bilishga qiziqishi qanday rivojlanishi yoritiladi. Tadqiqot
natijalari asosida ta’lim jarayonini optimallashtirishga oid takliflar ishlab chiqilgan

Биография автора

  • Maqsud Panjiyev


    Qashqadaryo viloyati maktabgacha va
    maktab ta’limi boshqarmasi boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari.
    Mustaqil tadqiqotchi

Библиографические ссылки

Ataxo’jayeva, S. (2023). Emperial Foundations Of The Study English Language Teachers. GulDU axborotnomasi. –

Atakhujaeva, S. (2023). Constructions (Models) Of Social Intelligence In Future English Language Teachers. Horizon:

Journal of Humanity and Artificial Intelligence.

Shaxlo Anvarovna Ataxo’Jayeva (2023). O‘qituvchilarining sotsiolingvistik xususiyatlari. Academic research in educational

sciences, 4 (TMA Conference), 111-115.

Umirovich, A. O., & Anvarovna, A. S. (2023). Views of thinkers on issues of family and family relations. Horizon: Journal

of Humanity and Artificial Intelligence, 2(5), 508-511.

А.В. Брушлинский. Психология субъекта. – М.: Наука, 1984. – 256 с.

Д.Б. Эльконин. Психология обучения младших школьников. – М.: Педагогика, 1974. – 192 с.

Л.С. Выготский. Мышление и речь. – М.: Лабиринт, 1999. – 352 с.

И.С. Якиманская. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. – М.: Сентябрь, 2000. – 160 с.

Jean Piaget. The Psychology of Intelligence. – London: Routledge, 1950. – 182 p.

З.И. Калмыкова. Самостоятельная познавательная деятельность школьников. – М.: Педагогика, 1981. – 208 с.

В.В. Давыдов. Теория развивающего обучения. – М.: Интор, 1996. – 384 с.

Н.Д. Никандров. Инновационные процессы в образовании. – М.: Педагогическое обозрение, 2001. – 272 с.

М.В. Кларин. Инновации в мировой педагогике. – М.: Академия, 2010. – 240 с.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

O‘quvchilar kognitiv faolligining rivojlanishiga ta’sir etuvchi o‘ziga xos jihatlar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15757577