Nutqiy kamchiliklarni kamaytirishda o‘yinlarning o‘rni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15676214Ключевые слова:
tarbiyalanuvchi, o‘yinchoq, qo‘g‘irchoq, tarbiya, ta’lim, ertak, nutq o‘stirish, maktabgacha ta’lim, yozuv, milliy o‘yinchoqlar, milliy qadriyatlar.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’limda bolalarning og‘zaki nutqini rivojlantirishda o‘yin va o‘yinchoqlarning
ahamiyati haqida fikr yuritilgan
Библиографические ссылки
Гербова В. Планирование работы по развитию речи и ознакомление с художественной литературой //
Дошкольное воспитание, 1999, № 3, с. 19–22.
Shodiyeva Q. Maktabgacha yoshdagi bolalarni to‘g‘ri talaffuzga o‘rgatish. – Т.: O‘qituvchi, 1990.
Крупская Н.К. Дошкольное воспитание. 1899. С. 165.
Qurbonova Maftuna. Methods for improvement of training competitions for classifications leading on the organization
of independent works // Экономика и социум, 2020, № 6(73), с. 432–437.
Ulug‘bekova Oltinoy. Nutqiy kamchiliklarning turlari va ularni aniqlash usullari // International Scientific Journal “Interpretation
and Researches”, Volume 1, Issue 8(54), ISSN: 2181-4163, Impact Factor: 8.2, b. 60–65.
Тўхтаева З.Ш., Қаноатова Д. Внедрение в практику интеграционних связей между техническими предметами //
Учёний ХХИ века. Международний научний журнал, № 6-3(41), июн 2018. – С. 41–42.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.