Nutqiy kamchiliklarni kamaytirishda o‘yinlarning o‘rni

Авторы

  • Oltinoy Jabborova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15676214

Ключевые слова:

tarbiyalanuvchi, o‘yinchoq, qo‘g‘irchoq, tarbiya, ta’lim, ertak, nutq o‘stirish, maktabgacha ta’lim, yozuv, milliy o‘yinchoqlar, milliy qadriyatlar.

Аннотация

Ushbu maqolada maktabgacha ta’limda bolalarning og‘zaki nutqini rivojlantirishda o‘yin va o‘yinchoqlarning
ahamiyati haqida fikr yuritilgan

Биография автора

  • Oltinoy Jabborova


    Andijon davlat pedagogika instituti taʼlim va tarbiya nazariyasi va
    metodikasi (maktabgacha taʼlim) magistratura 1-bosqich talabasi

Библиографические ссылки

Гербова В. Планирование работы по развитию речи и ознакомление с художественной литературой //

Дошкольное воспитание, 1999, № 3, с. 19–22.

Shodiyeva Q. Maktabgacha yoshdagi bolalarni to‘g‘ri talaffuzga o‘rgatish. – Т.: O‘qituvchi, 1990.

Крупская Н.К. Дошкольное воспитание. 1899. С. 165.

Qurbonova Maftuna. Methods for improvement of training competitions for classifications leading on the organization

of independent works // Экономика и социум, 2020, № 6(73), с. 432–437.

Ulug‘bekova Oltinoy. Nutqiy kamchiliklarning turlari va ularni aniqlash usullari // International Scientific Journal “Interpretation

and Researches”, Volume 1, Issue 8(54), ISSN: 2181-4163, Impact Factor: 8.2, b. 60–65.

Тўхтаева З.Ш., Қаноатова Д. Внедрение в практику интеграционних связей между техническими предметами //

Учёний ХХИ века. Международний научний журнал, № 6-3(41), июн 2018. – С. 41–42.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Nutqiy kamchiliklarni kamaytirishda o‘yinlarning o‘rni. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15676214