Yangi davr – yangi dars: ta’limdagi zamonaviy mеtodlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15500746Ключевые слова:
zamonaviy ta’lim, aylantirilgan sinf, geymifikatsiya, STEM, hayotiy ko‘nikmalar.Аннотация
Maqolada zamonaviy ta’lim usullarining maqsadi, samarasi va ahamiyati yoritilgan. Muallif “aylantirilgan
sinf”, geymifikatsiya va STEM orqali o‘quvchilar faolligini oshirishga e’tibor qaratadi. Ilmiy yangilik – metodlarning hayotiy
ko‘nikmalarni shakllantirishdagi rolidir
Библиографические ссылки
Jon Bergmann, Aaron Sams. Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day. ISTE, 2012.
Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., & Nacke, L. From Game Design Elements to Gamefulness: Defining Gamification.
Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011.
Bybee, R. W. The Case for STEM Education: Challenges and Opportunities. NSTA Press, 2013.
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. Zamonaviy dars: metodik tavsiyalar. Toshkent: “O‘qituvchi”, 2021.
UNESCO. Education for Sustainable Development Goals: Learning Objectives. Paris, 2017.
OECD. Future of Education and Skills 2030. OECD Publishing, 2019.
Виготский Л. С. Психология развития человека. Москва: Смысл, 2005.
Блум Б. Таксономия образовательных целей. Москва: Педагогика, 1972.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.