Olimpiya ta’limini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida tashkil etish

Авторы

  • Jurabek Qodirov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15253576

Ключевые слова:

olimpiya ta’limi, shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv, tarbiya, sport, ma’naviyat, motivatsiya

Аннотация

Ushbu maqolada olimpiya ta’limini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida tashkil etishning nazariy
va amaliy jihatlari yoritilgan. Zamonaviy pedagogik yondashuvlar, xususan, konstruktivistik va differensial ta’lim konsepsiyalariga
tayangan holda, har bir o‘quvchining jismoniy va intellektual imkoniyatlarini inobatga olgan holda sport
va olimpiya qadriyatlarini o‘rgatish yo‘llari tahlil qilingan. Maqolada Olimpiya harakati, uning tarixiy va madaniy asoslari
orqali o‘quvchilarda vatanparvarlik, sog‘lom turmush tarzi va raqobatbardoshlik kabi fazilatlarni shakllantirish zarurligi
asoslab berilgan. Shuningdek, shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim asosida o‘quvchilarning qiziqishlarini o‘rganish, individual
yondashuvlar
asosida mashg‘ulotlarni tashkil etish va ularni rag‘batlantirishning samarali usullari tavsiya etilgan. Tadqiqot
natijalari olimpiya ta’limining sifatini oshirishda innovatsion pedagogik yondashuvlarning o‘rni katta ekanini ko‘rsatadi

Биография автора

  • Jurabek Qodirov


    Namangan davlat universiteti Sport faoliyati va jismoniy madaniyat
    kafedrasi katta o‘qituvchisi, pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori

Библиографические ссылки

Xalqaro Olimpiya Qo‘mitasi. Olimpiya qadriyatlari va ta’limi (Olympic Values and Education Programme).

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – T.: Ma’naviyat, 2008.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jismoniy tarbiya va sportni rivojlantirish bo‘yicha” qarorlari.

Jo‘rayev G‘. G‘. Pedagogik texnologiyalar va shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim. – T.: 2020.

UNESCO. Sport and Physical Education for Sustainable Development Goals. – 2021.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Olimpiya ta’limini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida tashkil etish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15253576

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>