Olimpiya ta’limini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida tashkil etish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15253576Ключевые слова:
olimpiya ta’limi, shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv, tarbiya, sport, ma’naviyat, motivatsiyaАннотация
Ushbu maqolada olimpiya ta’limini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida tashkil etishning nazariy
va amaliy jihatlari yoritilgan. Zamonaviy pedagogik yondashuvlar, xususan, konstruktivistik va differensial ta’lim konsepsiyalariga
tayangan holda, har bir o‘quvchining jismoniy va intellektual imkoniyatlarini inobatga olgan holda sport
va olimpiya qadriyatlarini o‘rgatish yo‘llari tahlil qilingan. Maqolada Olimpiya harakati, uning tarixiy va madaniy asoslari
orqali o‘quvchilarda vatanparvarlik, sog‘lom turmush tarzi va raqobatbardoshlik kabi fazilatlarni shakllantirish zarurligi
asoslab berilgan. Shuningdek, shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim asosida o‘quvchilarning qiziqishlarini o‘rganish, individual
yondashuvlar
asosida mashg‘ulotlarni tashkil etish va ularni rag‘batlantirishning samarali usullari tavsiya etilgan. Tadqiqot
natijalari olimpiya ta’limining sifatini oshirishda innovatsion pedagogik yondashuvlarning o‘rni katta ekanini ko‘rsatadi
Библиографические ссылки
Xalqaro Olimpiya Qo‘mitasi. Olimpiya qadriyatlari va ta’limi (Olympic Values and Education Programme).
Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – T.: Ma’naviyat, 2008.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jismoniy tarbiya va sportni rivojlantirish bo‘yicha” qarorlari.
Jo‘rayev G‘. G‘. Pedagogik texnologiyalar va shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim. – T.: 2020.
UNESCO. Sport and Physical Education for Sustainable Development Goals. – 2021.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.