Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining boshlang‘ich sinflarida “Lesson study” metodikasidan foydalanish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15104867Ключевые слова:
ta’lim, “Lesson Study”, boshlangʻich ta’lim, oʻqituvchi, oʻquvchilar, loyihalash, tahlil qilish, oʻqituvchining rivojlanishi, hamkorlik, innovatsion yondashuvlar.Аннотация
Ushbu maqolada Oʻzbekiston Respublikasi ta’lim tizimida “Lesson Study” yondashuvidan foydalanish
metodikasi yoritib berilgan. Boshlangʻich ta’lim jarayonida oʻqituvchilar uchun ushbu metodikadan foydalanishning asosiy
xususiyatlari, afzalliklari hamda qoʻllash jarayonida duch kelishi mumkin boʻlgan toʻsiqlar ifodalangan.

Опубликован
2025-03-20
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining boshlang‘ich sinflarida “Lesson study” metodikasidan foydalanish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15104867