Kasb tanlashda steam yondashuvning pedagogik asoslari (Boshlang‘ich ta’lim misolida)
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14959701Ключевые слова:
integratsiya, fanlararo bog‘liqlik, STEAM, tadqiqot, o‘qituvchi, talabalar bilan ishlash, amaliyot.Аннотация
Ushbu maqolada o‘quvchilarning STEAM (fan, texnologiya, muhandislik, san’at va matematika) kasblari
haqidagi tasavvurlarini aniqlash masalasi yoritilgan. STEAM yondashuvi asosida o‘quvchilarning kasbga bo‘lgan qarashlariga
ta’siri o‘rganilgan. Ushbu tadqiqot kasb tanlash jarayonida STEAM yondashuvining pedagogik asoslarini tahlil qilishga
bag‘ishlangan. STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) ta’lim modeli o‘quvchilarda tanqidiy
fikrlash, muammolarni hal qilish, ijodiy yondashuv va ilmiy-texnikaviy bilimlarni rivojlantirishga xizmat qiladi. Tadqiqotda
kasb tanlash jarayonida STEAM metodikasining ahamiyati, uning fanlararo integratsiyasi, shuningdek, innovatsion pedagogik
usullar (loyihaviy ta’lim, muammoli ta’lim, eksperimental ta’lim) orqali o‘quvchilarning kasbiy yo‘nalishini shakllantirish
masalalari tahlil qilingan. Ushbu tadqiqot natijalari STEAM ta’lim yondashuvi orqali umumiy o‘rta ta’lim maktabi
o‘quvchilarining akademik kasb tanlovlarini baholash va yaxshilashda samarali qo‘llanilishi mumkinligini ko‘rsatadi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.