Tibbiy ta’limda interaktiv simulyatorlardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari

Авторы

  • Baxrom Abdullajanov Автор
  • Mavluda Yakubbekova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17496678

Ключевые слова:

tibbiy ta’lim, interaktiv simulyator, didaktik imkoniyat, amaliy ko‘nikma, klinik tafakkur, ta’lim texnologiyalari, refleksiya.

Аннотация

Mazkur maqolada tibbiy ta’lim tizimida interaktiv simulyatorlardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari
tahlil etilgan. Simulyatsion texnologiyalar orqali talabalarda klinik tafakkur, amaliy ko‘nikmalar hamda muammoli vaziyatlarda
qaror qabul qilish qobiliyatlarini shakllantirish imkoniyatlari yoritilgan. Tadqiqotda interaktiv simulyatorlarning o‘quv
materialini vizual, kinestetik va tajribaviy asosda o‘zlashtirishga xizmat qiluvchi pedagogik vosita sifatidagi o‘rni ko‘rsatib
berilgan.

Биографии авторов

  • Baxrom Abdullajanov

    T.f.d., professor, Andijon davlat tibbiyot instituti
    Xirurgik kasalliklar kafedrasi professori

  • Mavluda Yakubbekova

    Assistent, Andijon davlat tibbiyot instituti
    Gospital terapiya va endokrinologiya kafedrasi

Библиографические ссылки

1. Cook D. A., Hatala R., Brydges R. Technology-enhanced simulation for health professions education: a systematic

review and meta-analysis. // JAMA. – 2021. – Vol. 306(9). – P. 980.

2. Hasanov E. M. Tibbiy ta’limda interaktiv simulyatsiya texnologiyalarining samaradorligi. Falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi.

– O‘zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti, Toshkent, 2022. – 178 b.

3. Ziv A., Ben-David S., Ziv M. Simulation Based Medical Education: an Ethical Imperative. // Academic Medicine. – 2023.

– Vol. 78(8). – P. 787.

4. Петрова О. Л. Использование симуляционных технологий в подготовке врачей общей практики. Диссертация

на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Санкт-Петербургский государственный

педиатрический медицинский университет, 2020. – 190 с.

5. Ziv A., Ben-David S., Ziv M. Simulation Based Medical Education: an Ethical Imperative. // Academic Medicine. – 2023.

– Vol. 78(8). – P. 786.

6. Смирнов Д. Симуляционные методы обучения в хирургии: педагогические аспекты. Диссертация на соискание

ученой степени кандидата педагогических наук. – Первый Московский государственный медицинский

университет имени И. М. Сеченова, 2022. – 195 с.

7. Bradley P. The history of simulation in medical education and possible future directions. // Medical Education. – 2023.

– Vol. 40(3). – P. 254.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Tibbiy ta’limda interaktiv simulyatorlardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17496678