Tibbiy ta’limda interaktiv simulyatorlardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17496678Ключевые слова:
tibbiy ta’lim, interaktiv simulyator, didaktik imkoniyat, amaliy ko‘nikma, klinik tafakkur, ta’lim texnologiyalari, refleksiya.Аннотация
Mazkur maqolada tibbiy ta’lim tizimida interaktiv simulyatorlardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari
tahlil etilgan. Simulyatsion texnologiyalar orqali talabalarda klinik tafakkur, amaliy ko‘nikmalar hamda muammoli vaziyatlarda
qaror qabul qilish qobiliyatlarini shakllantirish imkoniyatlari yoritilgan. Tadqiqotda interaktiv simulyatorlarning o‘quv
materialini vizual, kinestetik va tajribaviy asosda o‘zlashtirishga xizmat qiluvchi pedagogik vosita sifatidagi o‘rni ko‘rsatib
berilgan.
Библиографические ссылки
1. Cook D. A., Hatala R., Brydges R. Technology-enhanced simulation for health professions education: a systematic
review and meta-analysis. // JAMA. – 2021. – Vol. 306(9). – P. 980.
2. Hasanov E. M. Tibbiy ta’limda interaktiv simulyatsiya texnologiyalarining samaradorligi. Falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi.
– O‘zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti, Toshkent, 2022. – 178 b.
3. Ziv A., Ben-David S., Ziv M. Simulation Based Medical Education: an Ethical Imperative. // Academic Medicine. – 2023.
– Vol. 78(8). – P. 787.
4. Петрова О. Л. Использование симуляционных технологий в подготовке врачей общей практики. Диссертация
на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Санкт-Петербургский государственный
педиатрический медицинский университет, 2020. – 190 с.
5. Ziv A., Ben-David S., Ziv M. Simulation Based Medical Education: an Ethical Imperative. // Academic Medicine. – 2023.
– Vol. 78(8). – P. 786.
6. Смирнов Д. Симуляционные методы обучения в хирургии: педагогические аспекты. Диссертация на соискание
ученой степени кандидата педагогических наук. – Первый Московский государственный медицинский
университет имени И. М. Сеченова, 2022. – 195 с.
7. Bradley P. The history of simulation in medical education and possible future directions. // Medical Education. – 2023.
– Vol. 40(3). – P. 254.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.