Innovatsion ta’lim muhitida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik mahoratini teatr pedagogikasi vositalari orqali rivojlantirish

Авторы

  • Matluba Xudoyberganova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16326546

Ключевые слова:

innovatsion ta’lim, kasbiy-pedagogik mahorat, boshlang‘ich ta’lim, teatr pedagogikasi, interaktiv metodlar, ta’lim muhiti.

Аннотация

Ushbu maqolada innovatsion ta’lim muhiti sharoitida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik
mahoratini teatr pedagogikasi vositalari orqali rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilingan. Unda teatr pedagogikasi
metodlarining ta’lim samaradorligini oshirishdagi o‘rni hamda kasbiy kompetensiyalarni shakllantirishga qo‘shgan
hissasi yoritilgan.

Биография автора

  • Matluba Xudoyberganova


    Nizomiy nomidagi O‘zbekiston Milliy pedagogika universiteti
    Mustaqil izlanuvchi

Библиографические ссылки

Xamidova N.X. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent, 2021.

Vygotsky L.S. Imaginative Play and Cognitive Development. Moscow, 1980.

Dewey J. Experience and Education. New York, 1938.

Umarova M. Innovatsion ta’lim muhitida pedagog kadrlar tayyorlash. Toshkent, 2022.

Qodirova M. Teatr san’ati va ta’lim uyg‘unligi. Ilmiy maqolalar to‘plami, 2023.

Abduqodirov A. Pedagogik texnologiyalar va innovatsiyalar. Toshkent: Fan, 2022.

Xolmurodov N. Teatr pedagogikasi asoslari. Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

Shodmonqulova Z. Innovatsion ta’lim muhitini shakllantirishda pedagogning roli. “Pedagogika” jurnali, 2023.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi. Pedagog

kadrlar tayyorlashda kompetensiyaviy yondashuv. Toshkent, 2023.

Maktab va maktabgacha ta’lim vazirligi. 2024-yilgi metodik tavsiyalar to‘plami. Toshkent, 2024.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Innovatsion ta’lim muhitida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik mahoratini teatr pedagogikasi vositalari orqali rivojlantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.16326546