Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik mahoratini teatr pedagogikasi vositalari orqali rivojlantirishning xorijiy va milliy tajribasi

Авторы

  • Matluba Xudoyberganova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15814463

Ключевые слова:

teatr pedagogikasi, boshlang‘ich ta’lim, kasbiy tayyorgarlik, metodika, dramatizatsiya, sahna ijodi, xorijiy tajriba, innovatsiya, o‘qituvchi mahorati

Аннотация

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik mahoratini teatr pedagogikasi
vositalari orqali rivojlantirish masalasi yoritilgan. Xorijiy (Germaniya, Buyuk Britaniya, AQSh) va milliy tajribalar asosida
teatr pedagogikasining afzalliklari, imkoniyatlari, o‘qituvchi shaxsining shakllanishiga ta’siri hamda uni amaliyotga
joriy etish yo‘llari tahlil qilingan

Биография автора

  • Matluba Xudoyberganova


    Nizomiy nomidagi O‘zbekiston Milliy pedagogika universiteti
    mustaqil izlanuvchisi

Библиографические ссылки

Heathcote, D. & Bolton, G. (1995). Drama for Learning: Dorothy Heathcote’s Mantle of the Expert Approach to Education.

Heinemann.

Schewe, M. (1993). Teaching Foreign Language with Drama. Frankfurt: Peter Lang.

Neelands, J. (2009). Drama and Theatre in Education: Contemporary Research. Routledge.

Shakirova, N. (2020). “Teatr pedagogikasining boshlang‘ich ta’limdagi o‘rni.” Ta’lim innovatsiyalari, №4.

Xudoyberganova, M.Q. (2023). “Teatr metodikasining kasbiy tayyorgarlikka ta’siri.” O‘qituvchi va zamon, №1.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022–2026 yillarga mo‘ljallangan Taraqqiyot strategiyasi.

Bozorov, S. (2021). Pedagogik texnologiyalar va innovatsiyalar. T.: TDPU nashriyoti.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik mahoratini teatr pedagogikasi vositalari orqali rivojlantirishning xorijiy va milliy tajribasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15814463