O‘zbekiston tarixi darslarida pedagogik improvizatsiyani texnologiyalashtirish va raqamlashtirish imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15817470Ключевые слова:
pedagogik improvizatsiya, raqamlashtirish, texnologiyalashtirish, sokratik dialog, interaktiv ta’lim, sun’iy intellekt.Аннотация
Ushbu maqolada pedagogik improvizatsiya tushunchasi, uning mohiyati va O‘zbekiston tarixini o‘qitishda
zamonaviy ta’lim jarayonidagi o‘rni tahlil qilinadi. Shuningdek, pedagogik improvizatsiyani texnologiyalashtirish va raqamlashtirish
imkoniyatlari, usullari hamda cheklovlari ko‘rib chiqiladi. Maqolada sun’iy intellekt, raqamli platformalar va interaktiv
texnologiyalar yordamida o‘qituvchining ijodiy yondashuvini qo‘llab-quvvatlash yo‘llari asoslab berilgan.
Библиографические ссылки
Alla Vinnichuk. “Pedagogical Improvisation in Forming Professional Competence of the Future Teachers-Philologists”
// Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, 27 May 2022. – B.
–294.
Д. Блюдов. “Педагогическая импровизация на уроках сценической речи” // Педагогические науки. International
Journal of Humanities and Natural Sciences, 2024, № 11–1 (98). – С. 76–78.
Сластенин Виталий Александрович, Исаев Илья Федорович, Шиянов Евгений Николаевич. Педагогика: учебное
пособие.
Е. П. Турбина. “Роль педагогической импровизации в процессе педагогического творчества будущего учителя”
// Профессиональное педагогическое образование. 2017. – С. 84–85.
Гузеев В. В., Остапенко А. А. Полный системный классификатор методов образования // Педагогический
журнал Башкортостана. 2011. – № 2 (33). – С. 8–22.
А. А. Остапенко. “Поддаются ли оцифровке интуиция, импровизация и интонация?” // Народное образование.
, № 6. – С. 55.
Остапенко А. А. Из чего состоит педагогическое мастерство учителя. – М.: Научно-исследовательский институт
школьных технологий, 2019. – 28 с. (Лекции по системной и образной педагогике. Вып. 20).
X. I. Ibragimovich. “Bo‘lajak o‘qituvchilarda raqamli kompetensiyalarni rivojlantirish – XXI asrning dolzarb muammosi
sifatida” // Raqamli taʼlimning zamonaviy tendensiyalari va ularni taʼlim-tarbiya jarayoniga tadbiq qilish yo‘llari mavzusidagi
respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi. 25-oktabr 2023-yil. – B. 5.
Ergasheva M. “Pedagogik oliy ta’limda talabalar o‘quv faoliyatini tashkil etishda improvizatsiyaning qo‘llanilishiga doir
munosabatlar” // Advances in Science and Education. 2025. Vol. 01. № 03. – P. 64.

Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.