O‘zbekiston tarixi darslarida pedagogik improvizatsiyani texnologiyalashtirish va raqamlashtirish imkoniyatlari

Авторы

  • Muhayyoxon Ergasheva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15817470

Ключевые слова:

pedagogik improvizatsiya, raqamlashtirish, texnologiyalashtirish, sokratik dialog, interaktiv ta’lim, sun’iy intellekt.

Аннотация

Ushbu maqolada pedagogik improvizatsiya tushunchasi, uning mohiyati va O‘zbekiston tarixini o‘qitishda
zamonaviy ta’lim jarayonidagi o‘rni tahlil qilinadi. Shuningdek, pedagogik improvizatsiyani texnologiyalashtirish va raqamlashtirish
imkoniyatlari, usullari hamda cheklovlari ko‘rib chiqiladi. Maqolada sun’iy intellekt, raqamli platformalar va interaktiv
texnologiyalar yordamida o‘qituvchining ijodiy yondashuvini qo‘llab-quvvatlash yo‘llari asoslab berilgan.

Биография автора

  • Muhayyoxon Ergasheva


    Andijon davlat pedagogika instituti
    Tarix kafedrasi v.b. dotsenti (PhD)

Библиографические ссылки

Alla Vinnichuk. “Pedagogical Improvisation in Forming Professional Competence of the Future Teachers-Philologists”

// Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume I, 27 May 2022. – B.

–294.

Д. Блюдов. “Педагогическая импровизация на уроках сценической речи” // Педагогические науки. International

Journal of Humanities and Natural Sciences, 2024, № 11–1 (98). – С. 76–78.

Сластенин Виталий Александрович, Исаев Илья Федорович, Шиянов Евгений Николаевич. Педагогика: учебное

пособие.

Е. П. Турбина. “Роль педагогической импровизации в процессе педагогического творчества будущего учителя”

// Профессиональное педагогическое образование. 2017. – С. 84–85.

Гузеев В. В., Остапенко А. А. Полный системный классификатор методов образования // Педагогический

журнал Башкортостана. 2011. – № 2 (33). – С. 8–22.

А. А. Остапенко. “Поддаются ли оцифровке интуиция, импровизация и интонация?” // Народное образование.

, № 6. – С. 55.

Остапенко А. А. Из чего состоит педагогическое мастерство учителя. – М.: Научно-исследовательский институт

школьных технологий, 2019. – 28 с. (Лекции по системной и образной педагогике. Вып. 20).

X. I. Ibragimovich. “Bo‘lajak o‘qituvchilarda raqamli kompetensiyalarni rivojlantirish – XXI asrning dolzarb muammosi

sifatida” // Raqamli taʼlimning zamonaviy tendensiyalari va ularni taʼlim-tarbiya jarayoniga tadbiq qilish yo‘llari mavzusidagi

respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi. 25-oktabr 2023-yil. – B. 5.

Ergasheva M. “Pedagogik oliy ta’limda talabalar o‘quv faoliyatini tashkil etishda improvizatsiyaning qo‘llanilishiga doir

munosabatlar” // Advances in Science and Education. 2025. Vol. 01. № 03. – P. 64.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

O‘zbekiston tarixi darslarida pedagogik improvizatsiyani texnologiyalashtirish va raqamlashtirish imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15817470