Ingliz tili darslarini interaktiv tashkil etishda raqamli ta’lim vositalarining o‘rni va metodik yondashuvlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15817456Ключевые слова:
gamifikatsiyalashgan dars, mobil til platformasi, raqamli sinf ekotizimi, mikro-o‘qitish texnologiyasi, virtual til laboratoriyasi, adaptiv til o‘qitish, interaktiv test generatori, raqamli pedagogika innovatsiyasiАннотация
Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarida ingliz tili darslarini interaktiv tashkil etishda raqamli
ta’lim vositalarining o‘rni va innovatsion metodik yondashuvlar yoritiladi. Ayniqsa, o‘yinlashgan dars, mobil til platformasi,
raqamli sinf ekotizimi, mikro-o‘qitish texnologiyasi, virtual til laboratoriyasi, moslashuvchan til o‘qitish, interaktiv
test yaratgich kabi zamonaviy vositalarning dars jarayonidagi imkoniyatlari tahlil etiladi. Tadqiqotda 7–8-sinf o‘quvchilari
bilan o‘tkazilgan kuzatuv va tajribalar asosida interaktiv mashg‘ulotlarni tashkil etish, o‘quvchilar faolligini oshirish hamda
dars sifatini yaxshilash bo‘yicha amaliy tavsiyalar ishlab chiqiladi. Shuningdek, raqamli pedagogika innovatsiyasi asosida
o‘qituvchilarning tajribasini boyitish va raqamli texnologiyalarni ta’lim jarayoniga samarali joriy etish yo‘llari ko‘rsatib
beriladi.
Ushbu maqola ingliz tili o‘qituvchilari uchun metodik qo‘llanma vazifasini bajaradi
Библиографические ссылки
Dudeney, G., & Hockly, N. (2012). How to Teach English with Technology. Pearson Education Limited.
Prensky, M. (2001). Digital Natives, Digital Immigrants. On the Horizon, 9(5).
Siemens, G. (2005). Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. International Journal of Instructional Technology
and Distance Learning.
Kukulska-Hulme, A. (2009). Will Mobile Learning Change Language Learning? ReCALL, 21(2).
Polat, E.S. (2007). Pedagogicheskie tekhnologii distantsionnogo obucheniya. Moskva: Akademiya.
Moiseyeva, M.V. (2020). Didakticheskie osnovy primeneniya onlayn-tekhnologiy v obuchenii angliyskomu yazyku.
Vestnik MGPU.
Kasymova, A.T., Zhumabekova, A.B. (2021). Primenenie tsifrovykh resursov v prepodavanii angliyskogo yazyka v
Kazakhstane. Pedagogika i psikhologiya.
Jo‘raev, A.A. (2018). Raqamli muhitda chet tillarini o‘qitishning nazariy asoslari. Toshkent: TDPU ilmiy jurnali.
Jo‘raeva, N.N., Ergasheva, M.N. (2022). Umumiy o‘rta ta’limda raqamli ta’lim resurslaridan foydalanish yo‘llari. O‘zbekiston
pedagogika jurnali.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.