Jahon miqyosida maktabgacha ta’lim tizimini rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari

Авторы

  • Dilnoza Hoshimova Автор
  • Zulfiya Mahmudova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15813896

Ключевые слова:

maktabgacha ta’lim, zamonaviy tendensiyalar, inklyuziv ta’lim, raqamlashtirish, innovatsiyalar

Аннотация

Mazkur maqolada hozirgi zamonaviy tendensiyalar asosida maktabgacha ta’lim tizimini rivojlantirishning
ustuvor yo‘nalishlari yoritilgan. Unda innovatsion yondashuvlar, inklyuziv ta’lim, raqamlashtirish, ekologik tarbiya kabi
masalalar
xalqaro tajribalar asosida tahlil qilingan. Mamlakatimizda so‘nggi yillarda amalga oshirilayotgan islohotlar hamda
xorijiy davlatlar tajribasi tahlili orqali maktabgacha ta’lim tizimini takomillashtirishning dolzarb jihatlari ochib berilgan

Биографии авторов

  • Dilnoza Hoshimova


    NamDPI Maktabgacha ta’lim yo‘nalishi talabasi

  • Zulfiya Mahmudova


    Ilmiy rahbar, Namangan davlat pedagogika instituti katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022 – 2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning

taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF–60-sonli Farmoni: https://lex.uz/ru/docs/-5841063

Grosheva, I. V., Say, E. F., Mirjalilova, S. S., & Medvedova, N. I. (2019). “Ilm yo‘li” variativ dasturi. Toshkent: Maktabgacha

taʼlim vazirligi.

Finlandiya Respublikasi Ta’lim vazirligi. (2020). Early Childhood Education and Care in Finland. Helsinki. [Rasmiy

vebsayt: https://okm.fi ]

Estoniya Ta’lim va tadqiqot vazirligi. (2020). Overview of ELIIS system in Estonian Preschool Education. Tallinn.

[https://hm.ee ]

Japan Ministry of Education. (2021). The Structure of Early Childhood Education in Japan: Yochien and Hoikuen.

Tokyo. [https://www.mext.go.jp ]

Government of Canada. (2022). Early Learning and Child Care in Canada: An Overview. Ottawa. [https://www.canada.

ca]

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Jahon miqyosida maktabgacha ta’lim tizimini rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15813896