Didaktik o‘yinlar bola faoliyatining asosiy vositasi sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15813654Ключевые слова:
didaktika, bola, faoliyat, vosita, o‘yin, maktabgacha ta’lim, sifatАннотация
Ushbu maqolada didaktik o‘yinlar bola faoliyatining asosiy vositasi sifatida yoritilgan. Shuningdek, didaktik
o‘yinlar bolalar dunyoqarashini kengaytirish, bilish faoliyatini tashkil etish, amaliyotda qo‘llashga o‘rgatish, ko‘nikma va
malakalarni rivojlantirishga xizmat qilishi kabi masalalar bayon etilgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tashkilotlari uchun “Ilk qadam” o‘quv dasturi (takomillashtirilgan ikkinchi
nashr). – Toshkent, 2022-yil. – 20 b.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 31-dekabrdagi “Uzliksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasini
tasdiqlash va uni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 1059-son qarori.
Qurbonova D. O‘yin texnologiyalaridan foydalanish imkoniyatlari // Maktabgacha ta’lim jurnali, 2020-yil, 6-son.
Abdullayev F. Pedagogikada didaktik o‘yinlar: nazariya va amaliyot. – Toshkent: Fan, 2012. – 220 b.
В.А. Сухомлинский. “Разговор с молодым директором школы”. – М.: Педагогика, 1979. – 447 с.
Н.А. Короткова. “Дидактические игры для детей”. – М.: Академия, 2006. – 192 с.
А.В. Запорожец. “Развитие движений у детей”. – М.: Педагогика, 1986. – 256 с.
Е.И. Никитина. “Дидактическая игра как средство развития речи”. – М.: Просвещение, 2000. – 160 с.
Davlatov A. Didaktik o‘yinlarning ta’lim jarayonidagi o‘rni. – Toshkent: O‘qituvchi, 2018. – 180 b.
Ko‘chkarov B. Ta’lim metodikasi va didaktik o‘yinlar. – Toshkent: Akademiya, 2017. – 175 b.
Karimova G. Didaktik o‘yinlar: bolalar tarbiyasidagi o‘rni. – Toshkent: O‘qituvchi, 2019. – 160 b.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.