Pеdagog kadrlar kasbiy kompеtеntligi diagnostikasining kvalimеtrik tеxnologiyalari

Авторы

  • Muhabbatxon Mirsoliyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15791668

Ключевые слова:

pedagog kadrlar, kasbiy kompetentlik, kompetensiyalar kvalimetriyasi, assessment markazlari, innovatsion ta’lim, baholash texnologiyalari, mutaxassislar diagnostikasi, kasbiy rivojlanish, kreativ qobiliyatlar, ta’lim sifatini baholash

Аннотация

Ushbu maqolada raqamli transformatsiya va ta’lim tizimidagi innovatsion o‘zgarishlar sharoitida pedagog
kadrlarning kasbiy kompetentligini baholashga qaratilgan kvalimetrik texnologiyalarning o‘rni tahlil qilinadi. Muallif
assessment texnologiyalarining mohiyati, ularning turlari va amaliyotga joriy etish mexanizmlarini yoritib, ularni pedagog
kadrlarning kompetensiyalarini xolis va samarali baholash vositasi sifatida ko‘rib chiqadi. Maqolada pedagog kadrlar
faoliyatini aniq ko‘rsatkichlar va indikatorlar asosida baholash, ularning shaxsiy va kasbiy rivojlanishiga ko‘maklashuvchi
yangi strategiyalar asosidagi yondashuvlar taqdim etiladi

Биография автора

  • Muhabbatxon Mirsoliyeva


    Oliy ta’lim, fan va innovatsilar vazirligi huzuridagi
    Talaba va o‘quvchilarning ijtimoiy faolligini oshirish markazi
    bo‘lim boshlig‘i, Pedagogika fanlari doktori (DSc), dotsent

Библиографические ссылки

“O‘zbekiston–2030” strategiyasi to‘g‘risida. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 11.09.2023 yildagi

PF-158-son.

Базаров Т.Ю., Ермина Б.Е. Управление персоналом: Учебник для вузов / Под ред. Т.Ю. Базарова, Б.Л. Еремина.

– 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 560 с.

Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента в XXI веке / Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2004. – 272 с.

Иноятов У.И. Теоретические и организационно-методические основы управления контроля качества

образования в профессиональном колледже: Дисс. ... док. пед. наук. – Т.: 2003. – 327 с.

Кудрявцева Е.И. Компетенция и менеджмент: компетенции в менеджменте, компетенции менеджеров,

менеджмент компетенции. Санкт-Петербург, 2012. – 340 с.

Kleinmann M., Ingold P.V. Toward a Better Understanding of Assessment Centers: A Conceptual Review. Annual

Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior, Vol. 6 (2019), pp. 349–372.

Мирсолиева М.Т., Максудов П.Х., Маннонов Ж.М. Использование метода “ассесмент” при предварительной

оценке знаний студентов // Высшая школа. – Москва, 2015. № 9. – С. 52–55.

Муслимов Н., Абдуллаева Қ.М., Касбий компетентликни шакллантириш технологиялари. Монография. – Т.:

“Фан ва технологиялар” нашриёти, 2011. – 252 б.

Сергеев И.С. Основы педагогической деятельности. – М.: Владос, 2004. – 193 с.

Толипова Ж.Р. Педагогик квалиметрия. – Т.: ТДПУ, 2016. – 79 б.

Hutmacher W. Key Competencies for Europe // Report of the Symposium Bern, Switzerland, 27–30 March 1996.

Council for Cultural Co-operation (CDCC), Secondary Education for Europe. – Strasburg, 1997.

Толипова Ж.Р. Педагогик квалиметрия. – Т.: ТДПУ, 2016. – 79 б.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Pеdagog kadrlar kasbiy kompеtеntligi diagnostikasining kvalimеtrik tеxnologiyalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15791668