Tasviriy san’at darslarini o‘qitishga innovatsion yondashuv

Авторы

  • N. P. Kaipov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15791608

Ключевые слова:

tasviriy san’at, umumiy o‘rta ta’lim, tarbiya, estetik savodxonlik, metod, multimedia, innovatsiya, texnologiya, dala amaliyoti, o‘yin

Аннотация

Maqolada tasviriy san’at darslarini o‘qitishda innovatsion yondashuvlarning ahamiyati va samaradorligi
yoritiladi.
Innovatsion pedagogik texnologiyalardan foydalanish orqali o‘quvchilarning estetik savodxonligini oshirish,
darslarning mazmunini boyitish hamda ularning badiiy tasavvurlarini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek,
amaliy tajriba asosida muallifning takliflari va tavsiyalari keltiriladi

Биография автора

  • N. P. Kaipov


    Ajiniyoz nomidagi Nukus DPI
    assistent o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi ta’lim to‘g‘risidagi qonuni. 2020-y. 23-sentabr.

Sulaymonov A. Xudojеstvennoe

vospitanie starsheklassnikov na zanyatiyakh knizhnoy grafikoy. Avtoref. diss... kand.

ped. nauk. – M., 1992. – 16 s.

Ta’lim taraqqiyoti. O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligining axborotnomasi. 6-maxsus son. Umumiy o‘rta

ta’limning Davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturi. Musiqa, tasviriy san’at, jismoniy tarbiya. “Sharq” nashriyot-matbaa

konserni, 1999. – 288 b.

Hasanov R. Maktabda tasviriy san’atni o‘qitish metodikasi. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi

“Fan” nashriyoti, 2004. – 250 b.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Tasviriy san’at darslarini o‘qitishga innovatsion yondashuv. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15791608