Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida pedagogik texnikani rivojlantirishning didaktik omillari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15791361Ключевые слова:
pedagogik texnika, didaktik omillar, boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi, interfaol metodlar, kasbiy kompetentlik, shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim, AKT, STEAMАннотация
Mazkur maqola bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida pedagogik texnikani rivojlantirishning didaktik omillariga
bag‘ishlangan. Tadqiqotning maqsadi – bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy tayyorgarligini oshirishga qaratilgan didaktik
shart-sharoitlarni aniqlash va takomillashtirishdan iborat. Metodologiya: ilmiy adabiyotlar tahlili, pedagogik kuzatuv,
so‘rovnoma va amaliy tajriba. Natijalar shuni ko‘rsatadiki, nazariy tayyorgarlik, amaliy mashg‘ulotlar, pedagogik amaliyot,
interfaol metodlar, AKTdan foydalanish, STEAM yondoshuvi va shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim bo‘lajak o‘qituvchilarning
pedagogik texnikasini rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Mazkur maqola soha mutaxassislari, oliy ta’lim o‘qituvchilari va
bo‘lajak o‘qituvchilar uchun mo‘ljallangan.
Библиографические ссылки
Azizxo‘jaeva, N. N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent: TDPU, 2006.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni “2022–2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot
strategiyasi to‘g‘risida” PF-60-son, 2022-yil 28-yanvar // O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami. 2022. №
, 55-modda. URL: https://lex.uz/docs/5841063 (murojaat sanasi: 2024-01-26).
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Qarori “2021–2023-yillarda xalq ta’limi tizimini isloh qilish bo‘yicha
milliy dasturni tasdiqlash to‘g‘risida” 203-son, 2021-yil 15-aprel // O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami.
№ 16, 266-modda. URL: https://lex.uz/docs/5372496 (murojaat sanasi: 2024-01-26).
O‘zbekiston Respublikasining Qonuni “Ta’lim to‘g‘risida” O‘RQ-637-son, 2020-yil 23-sentyabr // O‘zbekiston Respublikasi
qonun hujjatlari to‘plami. 2020. № 39, 462-modda. URL: https://lex.uz/docs/5013007 (murojaat sanasi: 2024-01-
.
Klarin, M. V. Pedagogicheskaya texnologiya v uchebnom protsesse. Moskva: Znanie, 1994.
G‘ulomov, X., Shodmonova, Sh. Pedagogik amaliyot nazariyasi va metodikasi. Toshkent: Fan va texnologiya, 2012.
Ivanov, I. P. Ensiklopediya kollektivnыx tvorcheskix del. Moskva: Pedagogika, 1992.
Jumaev, M. Interfaol ta’lim metodlari: mohiyati va afzalliklari // Uzluksiz ta’lim. 2017. № 4. B. 6–12.
Bursal, M., & Cox, C. B. Differentiating instruction: Adjusting to meet the needs of all learners // Intervention in School
and Clinic. 2006. Vol. 41(3). P. 159–163. DOI: 10.1177/1053451205283544
Darling-Hammond, L., & Bransford, J. (Eds.). Preparing teachers for a changing world: What teachers should learn
and be able to do. Jossey-Bass, 2005.
Mishra, P., & Koehler, M. J. Technological pedagogical content knowledge: A framework for teacher knowledge //
Teachers College Record. 2006. Vol. 108(6). P. 1017–1054. DOI: 10.1111/j.1467-9620.2006.00684.x

Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.