Kredit-modul tizimida texnologik fanlar o‘qituvchilarini tayyorlashda raqamli avtomatlashtirilgan o‘quv modullari yaratish imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15791302Ключевые слова:
kredit-modul tizimi, texnologik fanlar, avtomatlashtirilgan o‘quv moduli, raqamli ta’lim, pedagogik innovatsiya, o‘quv platformasi, kasbiy kompetensiya, interaktiv texnologiyalar, mustaqil ta’lim, metodik yondashuvАннотация
Ushbu maqolada kredit-modul tizimida texnologik fanlar o‘qituvchilarini tayyorlash jarayonida raqamli
avtomatlashtirilgan o‘quv modullarini yaratish imkoniyatlari yoritilgan. O‘quv jarayonining samaradorligini oshirish, talabaning
mustaqil o‘zlashtirish ko‘nikmalarini shakllantirish va raqamli texnologiyalardan integratsiyalashgan holda foydalanish
bo‘yicha ilmiy-metodik yondashuvlar asoslab berilgan. Mazkur modullar kasbiy kompetensiyalarni rivojlantirishga
xizmat qiluvchi innovatsion vosita sifatida tavsiflanadi
Библиографические ссылки
Toshpulatova, G.X. Kredit-modul tizimining amaliy asoslari. – Toshkent: Fan, 2021. – 120 b.
Karimova, M.M. Raqamli oʻquv muhitining pedagogik imkoniyatlari. // Pedagogika va psixologiya jurnali. – 2022. – №3.
– B. 33–37.
Mirzayeva, Z.A. Texnologik taʼlimda innovatsion yondashuvlar. – Samarqand: Ilm ziyo, 2023. – 148 b.
OECD. Artificial Intelligence in Education: Promises and Implications for Teaching and Learning. – Paris: OECD Publishing,
– 98 p.
Qodirov, N.Sh. Hunarmandchilikni oʻrgatishda raqamli yondashuvlar. // Professional taʼlim jurnali. – 2023. – №1. – B.
–24.
Юлдашев, А.Б. Интерактивное обучение в профессиональной подготовке. – Ташкент: Истеъдод, 2020. – 104 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.