Kredit-modul tizimida texnologik fanlar o‘qituvchilarini tayyorlashda raqamli avtomatlashtirilgan o‘quv modullari yaratish imkoniyatlari

Авторы

  • Sevara Turdikulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15791302

Ключевые слова:

kredit-modul tizimi, texnologik fanlar, avtomatlashtirilgan o‘quv moduli, raqamli ta’lim, pedagogik innovatsiya, o‘quv platformasi, kasbiy kompetensiya, interaktiv texnologiyalar, mustaqil ta’lim, metodik yondashuv

Аннотация

Ushbu maqolada kredit-modul tizimida texnologik fanlar o‘qituvchilarini tayyorlash jarayonida raqamli
avtomatlashtirilgan o‘quv modullarini yaratish imkoniyatlari yoritilgan. O‘quv jarayonining samaradorligini oshirish, talabaning
mustaqil o‘zlashtirish ko‘nikmalarini shakllantirish va raqamli texnologiyalardan integratsiyalashgan holda foydalanish
bo‘yicha ilmiy-metodik yondashuvlar asoslab berilgan. Mazkur modullar kasbiy kompetensiyalarni rivojlantirishga
xizmat qiluvchi innovatsion vosita sifatida tavsiflanadi

Биография автора

  • Sevara Turdikulova


    Termiz davlat pedagogika instituti
    Tabiiy va aniq fanlar fakulteti
    Geografiya va texnologiya kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Toshpulatova, G.X. Kredit-modul tizimining amaliy asoslari. – Toshkent: Fan, 2021. – 120 b.

Karimova, M.M. Raqamli oʻquv muhitining pedagogik imkoniyatlari. // Pedagogika va psixologiya jurnali. – 2022. – №3.

– B. 33–37.

Mirzayeva, Z.A. Texnologik taʼlimda innovatsion yondashuvlar. – Samarqand: Ilm ziyo, 2023. – 148 b.

OECD. Artificial Intelligence in Education: Promises and Implications for Teaching and Learning. – Paris: OECD Publishing,

– 98 p.

Qodirov, N.Sh. Hunarmandchilikni oʻrgatishda raqamli yondashuvlar. // Professional taʼlim jurnali. – 2023. – №1. – B.

–24.

Юлдашев, А.Б. Интерактивное обучение в профессиональной подготовке. – Ташкент: Истеъдод, 2020. – 104 с.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Kredit-modul tizimida texnologik fanlar o‘qituvchilarini tayyorlashda raqamli avtomatlashtirilgan o‘quv modullari yaratish imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15791302