O‘quvchilar xulqida yuzaga keladigan salbiy o‘zgarishlarning korreksiyalashga xizmat qiladigan manbalar

Авторы

  • F. A. Choriyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15789128

Ключевые слова:

o‘quvchi, xulq, salbiy o‘zgarish, korreksiya, psixologik yordam, pedagogik yondashuv, ijtimoiy muhit, manbalar, tarbiya, profilaktika.

Аннотация

Mazkur ishda o‘quvchilar xulqida yuzaga keladigan salbiy o‘zgarishlarning sabablari va ularni korreksiyalashga
xizmat qiladigan asosiy manbalar tahlil qilinadi. O‘quvchilarning xulq-atvoridagi salbiy o‘zgarishlarni aniqlash,
ularni bartaraf etish va ijobiy tomonga yo‘naltirishda psixologik, pedagogik va ijtimoiy manbalarning ahamiyati yoritilgan.
Shuningdek, korreksion ishlarning samarali olib borilishi uchun zamonaviy yondashuvlar va metodlar tavsiya etiladi

Биография автора

  • F. A. Choriyeva


    Qarshi davlat universiteti dotsenti

Библиографические ссылки

Семенюк Л.М. “Психологические особенности агрессивного поведения подростков и условия его коррекции”. –

Москва–Воронеж, 1996. – С. 6–18.

Абдураимов П. “Миллий тарбия тамойиллари” // Касб-таълим журнали. – Тошкент: 2002. – 4-сон. – 16 б.

Путляева Л. “Ваш ребенок – эгоист?” – М.: “Начальная школа”, 2008. – № 11. – С. 36–39.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

O‘quvchilar xulqida yuzaga keladigan salbiy o‘zgarishlarning korreksiyalashga xizmat qiladigan manbalar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15789128