Tibbiyot ta’limida axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishning o‘ziga xos xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15788866Ключевые слова:
axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, tibbiyot ta’limi, simulyatsiya, elektron ta’lim, pedagogik innovatsiyalar.Аннотация
Mazkur maqolada axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining (AKT) tibbiyot ta’limidagi o‘rni va ahamiyati
tahlil qilinadi. Zamonaviy ta’limda AKT vositalari talabalarning nazariy bilimlarini chuqurlashtirish, amaliy ko‘nikmalarini
rivojlantirish hamda ilmiy-tadqiqot faoliyatiga jalb etishda muhim o‘rin tutadi. Maqolada virtual simulyatorlar, onlayn
platformalar va multimedia resurslaridan samarali foydalanish usullari ko‘rib chiqilgan. Tibbiyot masalalarini yechishda
umumiy informatika asosiy fan sifatida qayta ishlash metodlarini barpo qilishga va bu asosda har qanday ob’ektlarni boshqarish
hamda axboriy kompyuter tizimi bazasiga tayanadi. U amaliy intizom bo‘lib, informatika axboriy jarayonlari qonuniyatlarini,
shuningdek axboriy aloqa modellarini yaratishni, axborot tizimlari va texnologiyalarini aniq sohalarda o‘rganadi.
Xususiy tibbiyot informatikasi tibbiyot axborot texnologiyasi ilovalarini ko‘rib chiqadi. Unda tibbiyot masalalarini, maxsus
tibbiyot axborot texnologiyalari va tizimlarini hal etish uchun standart va universal vositalardan foydalaniladi
Библиографические ссылки
Bekmurodov A. Ta’limda AKTdan foydalanish asoslari. Toshkent, 2022.
World Health Organization. Digital Health in Medical Education. Geneva, 2021.
Mirzaev Sh. Interaktiv ta’lim texnologiyalari. Samarqand, 2020.
Nishonov A.X. va boshqalar. “Ta’limda erkin va ochiq kodli dasturiy ta’minotlar”, Axborot texnologiyalari va telekommunikatsiya
muammolari, Respublika ilmiy-texnik konferensiyasi, Toshkent, 2012, 121–123-betlar.
Qurbanov A.A. “Talabalarda intellektual kompetentsiyalarni rivojlantirishning tarkibiy qismlari”, maqola, 2022-yil, 2-bet.
Yusupova D.S. “Malakali pedagogik faoliyat orqali qobiliyatli bolalarni aniqlash”, International Scientific Journal, ISSN:
-3337, 2022, №3.
Nodirovna, Khushnazarova Mamura. “Theoretical and methodological basis of training of management personnel in
the process of higher pedagogical education”, International Journal of Social Science & Interdisciplinary Research,
ISSN: 2277-3630, Impact Factor: 7.429, 11(04), 2022, 171–177-betlar.
Zimmerman B.J. (2000). “Attaining self-regulation: A social cognitive perspective”. In: M. Boekaerts & P.R. Pintrich
(Eds.), Handbook of Self-Regulation (pp. 13–39). New York: Academic Press.
Rogers D., Swan K. (2004). “Self-regulated learning and Internet search”, Teachers College Record, 106(9), 804–818
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.