PIRLS xalqaro tadqiqotida matn, topshiriqlar va baholash mezonlari

Авторы

  • Aziza Amonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15788851

Ключевые слова:

matn, o‘qish savodxonligi, tushunish jarayoni, baholash, badiiy tajriba, axborot

Аннотация

Ushbu maqolada PIRLS xalqaro baholash dasturining maqsad va vazifalari yoritilgan. PIRLS tadqiqotida
matn hamda topshiriqlarning o‘ziga xos talablari, ayniqsa 4-sinf o‘quvchilari uchun mos bo‘lishi inobatga olingan. PIRLS
dasturining to‘rtta tushunish jarayoni haqida ham fikr-mulohazalar bildirilgan. Shuningdek, PIRLS dasturining baholash
mezonlari batafsil yoritilgan

Биография автора

  • Aziza Amonova


    Navoiy davlat universiteti
    Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (boshlang‘ich ta’lim)
    mutaxassisligi 1-bosqich magistranti

Библиографические ссылки

Xalqaro tadqiqotlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qish savodxonligini baholash (Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari,

metodistlar va soha mutaxassislari uchun metodik qo‘llanma). Ta’lim inspeksiyasi huzuridagi Ta’lim sifatini baholash

bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi. Toshkent, 2019-yil, 92 bet.

Ismoilov A. va boshq. Toshkent: “Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazining

matbaa bo‘limi”, 2021-yil. – 140 bet.

Xalqaro tadqiqotlarda o‘quvchilarning matematik savodxonligini baholash” metodik qo‘llanma. Toshkent, 2019-yil.

P., & Yin, L. (2017). Scaling the PIRLS 2016 Achievement Data. In M. O. Martin, I. V. S. Mullis, & M. Hooper (Eds.),

Methods and Procedures in PIRLS 2016 (pp. 12.1–12.38). Retrieved from Boston College, TIMSS & PIRLS International

Study Center website: https://timssandpirls.bc.edu/publications/pirls/2016-methods/chapter-12.html

Qorayev S.B., Allayorova S.B. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini PIRLS xalqaro baholash dasturi tizimiga tayyorlash

jarayonini takomillashtirish masalalari. Academic Research in Educational Sciences Volume 2 | Issue 2 | 2021. ISSN:

-1385. Scientific Journal Impact Factor (SJIF) 2021: 5.723 / DOI: 10.24411/2181-1385-2021-00217. 443–448-bet.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

PIRLS xalqaro tadqiqotida matn, topshiriqlar va baholash mezonlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15788851