Maktabgacha ta’lim tashkiloti direktorlarini boshqaruv madaniyatini shakllantirish omillari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15782601Ключевые слова:
boshqaruv kompetensiyalari, maktabgacha ta’lim, xorijiy tajriba, innovatsion liderlik, strategik rejalashtirish, raqamli boshqaruv va boshqalarАннотация
Boshqaruv madaniyatining texnologik komponenti pedagogik jarayonni tahlil qilish, rejalashtirish, tashkil
etish, nazorat qilish hamda tartibga solish sohasidagi rahbarning mahoratiga asoslangan pedagogik muammolarni hal
qilish usullari va uslublarini o‘z ichiga oladi. Boshqaruv madaniyati darajasi ushbu ko‘nikmalarning darajasi bilan belgilanadi.
Shaxsiy-ijodiy komponent boshqaruv faoliyatining ijodiy xususiyatidan dalolat beradi va maktabgacha ta’lim tashkilotlari
rahbar kadrlarining boshqaruv kompetensiyasini rivojlantirish metodikasi yoritib beriladi
Библиографические ссылки
Hamdamova M.T. Maktabgacha ta’lim tashkilotida pedagog-tarbiyachilarning innovatsion faoliyatini rivojlantirish omili
sifatida rahbarning boshqaruv kompetensiyasi. “Muallim hem uzluksiz bilimlendirüv” ilmiy-metodik jurnal, №4, Nekis–
, ISSN 2181-7138, 123–126 b.
Hamdamova M.T. Maktabgacha ta’lim tashkiloti rahbarining kompetensiyasi. “Maktabgacha ta’lim: zamonaviy yondashuv
va xalqaro tajriba” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya, 2024, materiallar to‘plami.
Gʻaniyeva A.Z. Xorijiy tajribalar asosida rahbar kadrlarning boshqaruv kompetensiyalarini rivojlantirish. Avtoreferat.
Pedagogika yo‘nalishi bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasi uchun dissertatsiya, 2024 y.
Ravshanova N.N. (2023). Designing Modern Models of Biological Education Theories and Content in Educators.
Telematique, 22(01), 3034–3040.
Morozova Anjela Nikolayevna. Upravleniye metodicheskoy rabotoy v doshkolnom obrazovatelnom uchrezhdenii na
diagnosticheskoy osnove : Dis. ... kand. ped. nauk : 13.00.07 : Moskva, 2000.
Вебер М. Протестантская этика и дух капитализма. ISBN: 978-5-17-160209-3. 2023 г. – 320 с.
Norboyevna R.N., Shukurullaev A.O. Maktabgacha ta’lim tashkilotida ekologik teatrni tashkil etish orqali ekologik konseptual
asoslarni shakllantirish. Inter Education & Global Study, 2024, №7, B.122–128.
Ravshanova N.N. (2025). Refleksiya bo‘lajak o‘qituvchining kasbiy faoliyatida muhim sifati. Inter Education & Global
Study, (1), 362–370.
www.ziyonet.uz
www.tfi.uz
www.lex.uz
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.