Ta’lim-tarbiya jarayonini tashkil etish

Авторы

  • Gulzada Matjanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15780524

Ключевые слова:

ta’lim, tarbiya, bilim, ko‘nikma, malaka, tanqidiy fikrlash, zamonaviy ta’lim, muloqot madaniyati, ijtimoiy moslashuv, pedagogik yondashuv, maktabgacha ta’lim, ijtimoiy-emotsional rivojlanish

Аннотация

Ushbu maqolada uzluksiz ta’lim tizimi oldida turgan eng muhim vazifalardan biri – ta’lim-tarbiya jarayonida
innovatsion tarbiya texnologiyalaridan keng foydalanish, ularni tarbiya jarayoniga tatbiq etish va jahon standartlari talablariga
javob bera oladigan, bilimli, erkin va keng fikrlash qobiliyatiga ega bo‘lgan, ongli fikr yuritadigan barkamol shaxslarni
tarbiyalashdan iborat ekani yoritilgan. Bu ta’lim-tarbiya sohasining asosiy maqsadi va vazifasi hisoblanadi

Биография автора

  • Gulzada Matjanova


    Qoraqalpog‘iston Respublikasi Pedagogik mahorat markazi
    Maktabgacha, boshlang‘ich va maxsus ta’lim metodikalari
    kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Sh. Mirziyoyev. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi qabul qilinganligining 24 yilligiga bag‘ishlangan tantanali

marosimdagi ma’ruzasi. T.: 2016-y.

A. Haydarov. Inson kamoloti va milliy-ma’naviy qadriyatlar. T.: Muharrir, 2008-y.

M. Hajiyeva. Xoja Ahmad Yassaviyning ma’naviy-tarbiyaviy qarashlari. Avtoreferat. T.: 2004-y.

A. Avloniy. Turkiy guliston yoxud axloq. T.: O‘qituvchi, 1992-y.

I. Karimov. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. T.: Ma’naviyat, 2008-y.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Ta’lim-tarbiya jarayonini tashkil etish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15780524