PISA 2025 tadqiqotlariga doir tajriba sinov ishlari (O‘zbekiston misolida).
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15780473Ключевые слова:
xalqaro tadqiqotlar, PISA-2025, IHTT, milliy baholash tizimi, huquqiy asos, kompetensiya, savodxonlik, tahlil.Аннотация
Ushbu maqolada O‘zbekiston Respublikasida ta’lim sifatini baholash tizimida xalqaro dasturlar va talablarni
joriy etishga tayyorgarlik ko‘rish, xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish bo‘yicha qabul qilingan me’yoriy-huquqiy hujjatlar,
xalqaro tashkilotlar bilan kelishuvlar hamda ularning mazmuni yoritiladi. Shuningdek, PISA-2025 tadqiqotlari haqida qisqacha
ma’lumotlar, dasturning o‘ziga xos xususiyatlari, ushbu tadqiqotlar yordamida o‘quvchilarning baholanadigan kompetensiyalari
hamda ta’lim sifatiga ta’sir etuvchi omillar haqida fikrlar keltiriladi
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida.
Radjiev A.B., Ismoilov A.A., Narziyev J.R., Ahmedov X.P., Tog‘aeva G.O. va boshqalar. O‘quvchilar savodxonligini
baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlar dasturi: Qo‘llanma. – Toshkent, 2019. – 62 b.
Azimov I.T., Mirzayeva N.I. Uzluksiz ta’lim tizimida tadbirkorlik ko‘nikmalarini takomillashtirishning ta’limiy va tarbiyaviy
ahamiyati. Uzluksiz ta’lim ilmiy-uslubiy jurnali, 2023, №2.
Doniyorov M.N. (2024). Biologiyani o‘qitishda xalqaro baholash tadqiqotlari va uning o‘ziga xos xususiyatlari. Inter
Education & Global Study, (5), 341–350.
Doniyorov M. (2024). PISA, PIRLS, TIMSS xalqaro baholash tadqiqotlari va ularning o‘ziga xos tomonlari. News of the
NUUz, 1(1.10.1), 80–82.
Doniyorov M. (2024). Biologiyadan amaliy mashg‘ulotlarni tashkil etishda PISA topshiriqlaridan foydalanish metodikasini
takomillashtirish. News of the NUUz, 1(1.6), 65–67.
Omonqulov U. (2024). Iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlash metodikasi. Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari
/ Aktualnыe problemы sotsialno-gumanitarnыx nauk / Actual Problems of Humanities and Social Sciences, 4(2).
Rahmatov U. (2024). Integrativ yondashuv asosida biologiyadan masala va mashqlar yechish fanini o‘qitishning
nazariy asoslari. News of UzMU Journal, 1(1.2.1), 178–181.
Jumayev S. (2022). Pedagogical foundations of the development of educational and creative activities in the teaching
of molecular biology in the continuing education system. https://doi.org/10.5281/zenodo.7309412
Zayniyev S. (2022). Fan olimpiadalarining tashkil etish mazmuni, tahlili va ta’lim-tarbiyadagi o‘rni. Science and Innovation,
B8, 229–234.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.