PISA 2025 tadqiqotlariga doir tajriba sinov ishlari (O‘zbekiston misolida).

Авторы

  • Muxiddin Doniyorov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15780473

Ключевые слова:

xalqaro tadqiqotlar, PISA-2025, IHTT, milliy baholash tizimi, huquqiy asos, kompetensiya, savodxonlik, tahlil.

Аннотация

Ushbu maqolada O‘zbekiston Respublikasida ta’lim sifatini baholash tizimida xalqaro dasturlar va talablarni
joriy etishga tayyorgarlik ko‘rish, xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish bo‘yicha qabul qilingan me’yoriy-huquqiy hujjatlar,
xalqaro tashkilotlar bilan kelishuvlar hamda ularning mazmuni yoritiladi. Shuningdek, PISA-2025 tadqiqotlari haqida qisqacha
ma’lumotlar, dasturning o‘ziga xos xususiyatlari, ushbu tadqiqotlar yordamida o‘quvchilarning baholanadigan kompetensiyalari
hamda ta’lim sifatiga ta’sir etuvchi omillar haqida fikrlar keltiriladi

Биография автора

  • Muxiddin Doniyorov


    Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universiteti
    Biologiya va uni o‘qitish metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida.

Radjiev A.B., Ismoilov A.A., Narziyev J.R., Ahmedov X.P., Tog‘aeva G.O. va boshqalar. O‘quvchilar savodxonligini

baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlar dasturi: Qo‘llanma. – Toshkent, 2019. – 62 b.

Azimov I.T., Mirzayeva N.I. Uzluksiz ta’lim tizimida tadbirkorlik ko‘nikmalarini takomillashtirishning ta’limiy va tarbiyaviy

ahamiyati. Uzluksiz ta’lim ilmiy-uslubiy jurnali, 2023, №2.

Doniyorov M.N. (2024). Biologiyani o‘qitishda xalqaro baholash tadqiqotlari va uning o‘ziga xos xususiyatlari. Inter

Education & Global Study, (5), 341–350.

Doniyorov M. (2024). PISA, PIRLS, TIMSS xalqaro baholash tadqiqotlari va ularning o‘ziga xos tomonlari. News of the

NUUz, 1(1.10.1), 80–82.

Doniyorov M. (2024). Biologiyadan amaliy mashg‘ulotlarni tashkil etishda PISA topshiriqlaridan foydalanish metodikasini

takomillashtirish. News of the NUUz, 1(1.6), 65–67.

Omonqulov U. (2024). Iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlash metodikasi. Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari

/ Aktualnыe problemы sotsialno-gumanitarnыx nauk / Actual Problems of Humanities and Social Sciences, 4(2).

Rahmatov U. (2024). Integrativ yondashuv asosida biologiyadan masala va mashqlar yechish fanini o‘qitishning

nazariy asoslari. News of UzMU Journal, 1(1.2.1), 178–181.

Jumayev S. (2022). Pedagogical foundations of the development of educational and creative activities in the teaching

of molecular biology in the continuing education system. https://doi.org/10.5281/zenodo.7309412

Zayniyev S. (2022). Fan olimpiadalarining tashkil etish mazmuni, tahlili va ta’lim-tarbiyadagi o‘rni. Science and Innovation,

B8, 229–234.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

PISA 2025 tadqiqotlariga doir tajriba sinov ishlari (O‘zbekiston misolida). (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15780473