Tibbiyot ta’limida axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishning o‘ziga xos xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15780415Ключевые слова:
axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, tibbiyot ta’limi, simulyatsiya, elektron ta’lim, pedagogik innovatsiyalar.Аннотация
Mazkur maqolada axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining (AKT) tibbiyot ta’limidagi o‘rni va ahamiyati
tahlil qilinadi. Zamonaviy ta’limda AKT vositalari talabalarning nazariy bilimlarini chuqurlashtirish, amaliy ko‘nikmalarini
rivojlantirish hamda ilmiy-tadqiqot faoliyatiga jalb etishda muhim o‘rin tutadi. Maqolada virtual simulyatorlar, onlayn
platformalar va multimedia resurslaridan samarali foydalanish usullari ko‘rib chiqilgan. Tibbiyot masalalarini yechishda
umumiy informatika asosiy fan sifatida, qayta ishlash metodlarini barpo qilish va bu asosda har qanday ob’ektlarni boshqarish
hamda axboriy kompyuter tizimlari bazasiga tayanadi. U amaliy intizom bo‘lib, informatikaning axboriy jarayonlar
qonuniyatini, shuningdek, axboriy aloqa modellarini yaratishni, axborot tizimlari va texnologiyalarini aniq sohalarda o‘rganadi.
Xususiy tibbiyot informatikasi tibbiyot axborot texnologiyalari ilovalarini ko‘rib chiqadi. Bunda tibbiyot masalalarini,
maxsus tibbiyot axborot texnologiyalari va tizimlarini yechish uchun standart va universal vositalardan foydalaniladi
Библиографические ссылки
Bekmurodov A. Ta’limda AKTdan foydalanish asoslari. – Toshkent, 2022.
World Health Organization. Digital Health in Medical Education. – Geneva, 2021.
Mirzaev Sh. Interaktiv ta’lim texnologiyalari. – Samarqand, 2020.
Nishonov A.X. va boshqalar. Ta’limda erkin va ochiq kodli dasturiy ta’minotlar. // Axborot texnologiyalari va telekommunikatsiya
muammolari: Respublika ilmiy-texnik konferensiyasi materiallari. – Toshkent, 2012. – B. 121–123.
Qurbanov A.A. Talabalarda intellektual kompetentsiyalarning rivojlantirishning tarkibiy qismlari. – Maqola, 2022. – B. 2.
Yusupova D.S. Malakali pedagogik faoliyat orqali qobiliyatli bolalarni aniqlash. – International Scientific Journal, ISSN:
-3337, 2022, №3.
Khushnazarova M. Nodirovna. Theoretical and methodological basis of training of management personnel in the process
of higher pedagogical education. – International Journal of Social Science & Interdisciplinary Research, ISSN:
-3630, Impact Factor: 7.429, 2022, 11(04): 171–177.
Zimmerman B.J. (2000). Attaining self-regulation: A social cognitive perspective. In: Boekaerts M., Pintrich P.R. (Eds.),
Handbook of Self-Regulation (pp. 13–39). – New York: Academic Press.
Rogers D., Swan K. (2004). Self-regulated learning and Internet search. – Teachers College Record, 106(9): 804–818.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.