Tаlаbаlаrdа kitobxonlik mаdаniyatini targ‘ib qilish orqali sog‘lom fikrlarni shakllantirish masalasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15779854Ключевые слова:
kitobxonlik madaniyati, sogʻlom fikr, professional rivojlanish, sogʻlom turmush madaniyati, axborot madaniyati, falsafiy qarash, adabiyot, ma’rifat, adabiy taʼlim, axborot-kutubxona muassasasi, shaxs, taʼlim metodlari, shaxs kamoloti.Аннотация
Maqolada yoshlarda kitobxonlik madaniyatini targʻib qilish orqali sogʻlom fikrlarni shakllantirish masalalari
ilgari surilib, kitobxonlik madaniyatini yuksaltirishga oid taklif va tavsiyalar, pedagog olimlar fikrlari tahlil qilinadi va xulosalar
chiqariladi.
Библиографические ссылки
Matchanov, S. Umumtaʼlim tizimida adabiyotdan mustaqil ishlarni tashkil etish. Oʻzbek adabiyotini oʻqitish nazariyasi
va usuliyoti. Pedagogika fanlari doktori ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya avtoreferati. – T.: 1997. – 37
b.
Po‘latov, Sh. N. Hindistonda pedagogik ta’limning rivojlanish bosqichlari. // Science and Education, ilmiy jurnal, 1-jild,
maxsus son, 2020. – B. 21–27.
Po‘latov, Sh. N. Rabindranat Tagorning Hindiston ilm-ma’rifatiga qo‘shgan hissasi. // Science and Education, ilmiy
jurnal, 1-jild, maxsus son, 2020. – B. 136–144.
Po‘latov, Sh. N. XIX asr oxiri – XX asr boshlarida Hindistondagi ijtimoiy-siyosiy vaziyat. // Academic Research in Educational
Sciences, 1-jild, 2020. – B. 468–474.
Saidov, S. A. Ibn al-Muqaffaning islom tarjima san’atiga qo‘shgan hissasi. // Oriental Renaissance: Innovative, Educational,
Natural and Social Sciences, ilmiy jurnal, 1-jild, 2021. – B. 332–336.
Sulaymonov, J. B. Ibn Xaldun ijtimoiy-falsafiy qarashlarida axloqiy masalalar. // Falsafa va huquq jurnali, 2019-yil,
-son. – B. 42–45.
Sulaymonov, J. Abdurahmon ibn Xaldunning tamaddun taraqqiyoti haqidagi qarashlarida jamiyat tahlili. // Academic
Research in Educational Sciences, 2-jild, maxsus son, 2021. – B. 451–455.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.