Futbol o‘yinlari orqali o‘quvchilarda jismoniy tarbiya pedagogikasining ahamiyati

Авторы

  • Qarshiboy Sattarov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15771825

Ключевые слова:

futbol, jismoniy tarbiya, pedagogika, o‘quvchilar, jismoniy faollik, jamoaviy ruh, ijtimoiy ko‘nikmalar

Аннотация

Ushbu maqolada futbol o‘yinlari orqali o‘quvchilarda jismoniy tarbiya pedagogikasining ahamiyati, uning
ta’lim jarayonidagi roli va pedagogik imkoniyatlari tahlil qilindi. Futbol mashg‘ulotlari o‘quvchilarning jismoniy faolligini
oshirish, jamoaviy ruhni shakllantirish hamda ijtimoiy ko‘nikmalarini rivojlantirishda samarali vosita sifatida baholandi.
Tadqiqot natijalari futbol o‘yinlarining ta’limdagi tarbiyaviy va rivojlantiruvchi imkoniyatlarini ilmiy asosda tasdiqlaydi

Биография автора

  • Qarshiboy Sattarov

    Samarqand davlat tibbiyot universiteti
    Jismoniy tarbiya va sport kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Abdullaeva, M. (2020). Jismoniy tarbiya va sport pedagogikasi. Toshkent: O‘zbekiston.

Karimov, A. (2019). Sport va ta’limda innovatsiyalar. Toshkent: Ta’lim nashri.

Ismoilov, S. (2021). Futbol o‘yinlarining pedagogik ahamiyati. Jismoniy tarbiya va sport, 5(2), 23–29.

Rashidov, B. (2018). Jismoniy tarbiyada pedagogik nazorat. Samarqand: Fan nashri.

Tursunov, D. (2017). Ta’limda sport va jismoniy tarbiya. Toshkent: Ta’lim nashri

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Futbol o‘yinlari orqali o‘quvchilarda jismoniy tarbiya pedagogikasining ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15771825