Jismoniy tarbiya mashg‘ulotlarining o‘quvchilarda ijtimoiy faollikni shakllantirishdagi pedagogik imkoniyatlari

Авторы

  • Ilhom Normaxmatov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15771753

Ключевые слова:

jismoniy tarbiya, ijtimoiy faollik, pedagogik yondashuv, o‘quvchilar, sport o‘yinlari, jamoaviy ish, liderlik ko‘nikmalari.

Аннотация

Mazkur maqolada jismoniy tarbiya mashg‘ulotlarining o‘quvchilarda ijtimoiy faollikni shakllantirishdagi
pedagogik imkoniyatlari yoritilgan. Tadqiqot davomida kuzatuv, so‘rovnoma va eksperimental metodlar asosida 5–7-sinf
o‘quvchilari ishtirokida tajriba olib borildi. Natijalarga ko‘ra, jamoaviy o‘yinlar, sport estafetalari va pedagogik yondashuv
asosidagi darslar o‘quvchilarning liderlik, tashabbuskorlik, muloqot va hamkorlik ko‘nikmalarini rivojlantirishda muhim
omil bo‘lib xizmat qilmoqda. Muallif jismoniy tarbiya mashg‘ulotlarini ijtimoiy kompetensiyalarni rivojlantirishga yo‘naltirish
bo‘yicha amaliy tavsiyalar beradi

Биография автора

  • Ilhom Normaxmatov


    Samarqand davlat tibbiyot universiteti
    Jismoniy tarbiya va sport kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Tursunov, A. (2021). Jismoniy tarbiya asoslari. Toshkent: O‘zbekiston pedagogika nashriyoti.

Karimova, D. (2020). “Jismoniy tarbiyada tarbiyaviy omillar”. Pedagogik izlanishlar jurnali, 2(4), 45–49.

Abduqodirov, Sh. (2019). Zamonaviy dars texnologiyalari. Toshkent: O‘qituvchi.

Tadjibayeva, G. (2022). “Ijtimoiy faollik va jismoniy tarbiya: uzviylikning yangi yondashuvi”. Ilm va taraqqiyot, 3(1),

–27.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Jismoniy tarbiya mashg‘ulotlarining o‘quvchilarda ijtimoiy faollikni shakllantirishdagi pedagogik imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15771753