Boshlangʻich sinf ona tili ta’limida nutqiy va lingvistik kompetensiyalarini shakllantirish

Авторы

  • Shodiyona Bamullayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15771605

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, ona tili, nutqiy kompetensiya, lingvistik ko‘nikma, kommunikativ yondashuv, metodika

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida ona tili darslari orqali nutqiy va lingvistik kompetensiyalarni
shakllantirishning dolzarbligi yoritiladi. Muallif nutqiy kompetensiyaning shakllanish bosqichlarini, samarali
metodlarni, kommunikativ yondashuv asosida o‘quvchilarning muloqot madaniyatini rivojlantirish texnologiyalarini tahlil
qiladi. Tadqiqotda zamonaviy yondashuvlar asosida amaliy tavsiyalar beriladi

Биография автора

  • Shodiyona Bamullayeva

    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti
    Pedagogika va ijtimoiy-gumanitar fanlar fakulteti
    Boshlangʻich taʼlim yoʻnalishi, 2-bosqich, 10-23-guruh talabasi

Библиографические ссылки

Cummins, J. (2001). Language, Power and Pedagogy: Bilingual Children in the Crossfire. Multilingual Matters.

Halliday, M. A. K. (1975). Learning How to Mean: Explorations in the Development of Language. Edward Arnold.

Qodirova, M. (2020). Boshlang‘ich ta’limda kommunikativ yondashuv asoslari. Toshkent: Pedagogika nashriyoti.

Richards, J. C., & Schmidt, R. (2010). Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics. Longman.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Harvard University

Press.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Boshlangʻich sinf ona tili ta’limida nutqiy va lingvistik kompetensiyalarini shakllantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15771605