Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini matn ustida ishlash ko‘nikmalarini shakllantirishda interfaol metodlardan foydalanish.

Авторы

  • Shoxista Sotiboldiyeva Автор
  • Sevara Shodmonqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15770529

Ключевые слова:

matn ustida ishlash, interfaol metodlar, boshlang‘ich ta’lim, o‘qituvchi tayyorlash, aqliy hujum, klaster, insert

Аннотация

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilari bilan matn ustida ishlash ko‘nikmalarini shakllantirishda
bo‘lajak o‘qituvchilarning roli, shuningdek, interfaol metodlar orqali tushunish, tahlil qilish va xulosa chiqarish ko‘nikmalarini
rivojlantirish masalalari yoritilgan. Zamonaviy ta’limda faol o‘quv metodlariga asoslangan yondashuvlar orqali o‘quvchilarning
fikrlash, anglash, tahlil qilish va xulosa chiqarish malakalarini shakllantirish usullari tadqiq etilgan

Биографии авторов

  • Shoxista Sotiboldiyeva

    Toshkent amaliy fanlar universiteti katta o‘qituvchisi

  • Sevara Shodmonqulova

    Toshkent amaliy fanlar universiteti o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Shavkat Mirziyoyev. Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – Toshkent: “O‘zbekiston”,

Sotiboldiyeva Sh. J. “Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida tashkiliy pedagogik kompetentlikni rivojlantirish kasbiy

tayyorgarlikning muhim omili sifatida”. Til va adabiyot jurnali, 2024-yil, 10-son.

Sotiboldiyeva Sh. J., Ergasheva G. M., Adilova M. F. “Comprehensive Approach to Assessing Students’ Knowledge in

Primary School Based on the International Assessment Program in the Republic of Uzbekistan”. International Scientific

Journal ISJ Theoretical, 2020-yil 30-yanvar.

Zunnunov A., Xamroyeva N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2021.

Xolmatova M. Interfaol metodlar: Nazariya va amaliyot. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim konsepsiyasi. – 2019.

Vygotskiy L. S. Pedagogik psixologiya. – Moskva: Pedagogika, 1991.

Karimova G‘. T., Po‘latova D. R. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2021. – 240 b.

Xolboyeva S. S. Boshlang‘ich ta’limda o‘qish darslari metodikasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2020. – 198 b.

Usmonbaeva I. M. Interfaol ta’lim texnologiyalari. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2019. – 160 b.

Yo‘ldoshev T. Faol o‘qitish metodlari: O‘qituvchilar uchun amaliy qo‘llanma. – Toshkent: O‘zbekiston, 2022. – 144 b.

Ibrohimova T. A. Matn ustida ishlash metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2021. – 128 b.

Karimov I. Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va metodikasi. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2018. – 210 b.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. Boshlang‘ich sinf o‘qish darsliklari va metodik qo‘llanmalar (1–4-sinflar).

– Toshkent: Sharq, 2022–2024.

Ministry of Public Education of Uzbekistan. Teaching Reading in Primary School: Methodological Recommendations.

– Tashkent: MPE Press, 2020. – 85 p.

Ziyonet. Elektron ta’lim resurslari portali. – URL: www.ziyonet.uz (murojaat qilingan sana: 2025-05-22).

Google Scholar. Ilmiy maqolalar bazasi. – URL: https://scholar.google.com (murojaat qilingan sana: 2025-05-22).

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini matn ustida ishlash ko‘nikmalarini shakllantirishda interfaol metodlardan foydalanish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15770529