Ta’limni raqamlashtirish sharoitida bo‘lajak texnologiya o‘qituvchilarini kasbiy faoliyatga tayyorlashning pedagogik imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15770518Ключевые слова:
Raqamlashtirish, ta’lim jarayoni, raqamli texnologiyalar, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, kompyuterАннотация
Maqolada raqamli texnologiyalarning ahamiyati va ularni ta’lim sohasida qo‘llash masalalari bayon qilingan.
Raqamli texnologiyalar zamonaviy o‘quv jarayonini ta’minlash uchun mo‘ljallangan zarur komponent hisoblanishi nazariy
jihatdan asoslab berilgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining “Axborotlashtirish to‘g‘risida”gi Qonuni. https://lex.uz/docs/-83472
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. https://lex.uz/docs/-5013007
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Kompyuterlashtirishni yanada rivojlantirish va axborot-kommunikatsion
texnologiyalarni joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori. https://lex.uz/ru/docs/-267044
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasining jamoat ta’lim axborot tarmog‘ini tashkil etish
to‘g‘risida”gi Qarori. https://lex.uz/uz/docs/-858969
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2012-yil 21-martdagi “Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini
yanada joriy etish va rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-1730-sonli qarori. https://lex.uz/ru/docs/-1986827
Oliy ta’lim Davlat standarti. 5111400 – Texnologiya ta’limi yo‘nalishi bo‘yicha bakalavrlarning tayyorgarlik darajasi va
zaruriy bilimlar mazmuniga qo‘yiladigan talablar. Rasmiy nashr. – Toshkent, 2018.
Бадмаева, Н.Ц. Влияние мотивационного фактора на развитие умственных способностей: монография / Н.Ц.
Бадмаева. – Улан-Удэ: Издательство ВСГТУ, 2004. – 280 с.
С.Н. Бацунов, И.И. Дереча, И.М. Кунгурова, Е.В. Слизкова // Научно-методический электронный журнал
“Концепт”. – 2018. – №4. – С. 12. – URL: http://e-koncept.ru/2018/181018.htm (дата обращения: 01.12.2018).
Дубина, И.Н. Математические основы эмпирических социально-экономических исследований: учебное пособие
/ И.Н. Дубина. – Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2006. – 263 с.
Anderson, T. & Dron, J. (2011). Three Generations of Distance Education Pedagogy. International Review of Research
in Open and Distance Learning. https://doi.org/10.19173/irrodl.v12i3.890
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.