Badiiy idrok va estetik tarbiyada didaktik o‘yinlarning ahamiyati

Авторы

  • Ganjina Salimova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15757742

Ключевые слова:

badiiy idrok, estetik tarbiya, didaktik o‘yin, boshlang‘ich ta’lim, obrazli tafakkur, dramatizatsiya, ifodali o‘qish.

Аннотация

Mazkur maqolada badiiy idrok va estetik tarbiyaning mazmuni, ularning boshlang‘ich sinf o‘quvchilari
ta’lim-tarbiya jarayonidagi o‘rni hamda didaktik o‘yinlar yordamida rivojlanish imkoniyatlari nazariy asosda yoritilgan.
Muallif tomonidan badiiy asarlarni o‘yinli faoliyatga integratsiya qilish orqali o‘quvchilarda tasviriy tafakkur, go‘zallikka
bo‘lgan qiziqish va emotsional sezuvchanlikni rivojlantirishning metodik yondashuvlari tahlil etiladi

Биография автора

  • Ganjina Salimova

    Termiz davlat universiteti mustaqil izlanuvchi (PhD)

Библиографические ссылки

Gʻulomova R. Boshlangʻich taʼlimda badiiy oʻqish metodikasi. – Toshkent: TDPU, 2019.

Yoʻqubov Gʻ. Didaktika. – Toshkent: Oʻqituvchi, 2006.

Karimova G. “Oʻyinli metodlar orqali estetik tafakkurni rivojlantirish” // Ilmiy izlanishlar, 2022, №1.

Raxmonqulova N. Pedagogik texnologiyalar asoslari. – Toshkent: Fan, 2017.

Avloniy A. Turkiy guliston yoxud axloq. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2006.

Davydov V.V. Pedagogik psixologiya. – Moskva: Pedagogika, 1981

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Badiiy idrok va estetik tarbiyada didaktik o‘yinlarning ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15757742