Ko‘rish nuqsoniga ega bolalarning psixik rivojlanishida korreksiya va kompensatsiya

Авторы

  • Fayoza Ergasheva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15757548

Ключевые слова:

ko‘zi ojiz bolalar; psixokorreksion tadbirlar; korreksion tamoyillar; psixologik yordam; rivojlantiruvchi dasturlar; faoliyatga asoslangan yondashuv; defektologiya; psixik rivojlanish; diagnostika; inklyuziv ta’lim

Аннотация

Ko‘rishda nuqsoni bo‘lgan bolalar bilan olib boriladigan psixokorreksion tadbirlar ularning psixik rivojlanishidagi
og‘ishlarni tuzatish, barqarorlashtirish hamda ijtimoiy moslashuvini ta’minlashga yo‘naltirilgan. Ushbu maqolada
korreksion ishlarning asosiy yo‘nalishlari – rivojlanishning ijtimoiy holatini optimallashtirish, yetakchi faoliyat turlarini shakllantirish
va ishga doir psixologik hosilalarni rivojlantirish orqali ko‘zi ojiz bolalarga psixologik yordam ko‘rsatish usullari
yoritilgan. Shuningdek, maqolada bunday bolalar bilan ishlashda tizimli, individual va integratsiyalashgan yondashuvning
ahamiyati ilmiy asosda tahlil qilingan

Биография автора

  • Fayoza Ergasheva


    Axborot texnologiyalari va menejment universiteti
    Defektologiya (faoliyat turlari bo‘yicha) 2-kurs talabasi

Библиографические ссылки

N.Z. Abidova, Maxsus psixologiya (Tiflopsixologiya), T., 2017.

Z. Qahramonova, Ko‘rishida nuqsoni bo‘lgan bolalarni psixologik va pedagogik tekshirish, Journal of Universal Science

Research, 271–274-betlar.

Z. Qahramonova, Formation of Inclusive Social Relations in Our Country, Modern Educational System and Innovative

Teaching Solutions.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Ko‘rish nuqsoniga ega bolalarning psixik rivojlanishida korreksiya va kompensatsiya. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15757548