Neyropedagogika va zamonaviy ilmiy yondashuvlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15755139Ключевые слова:
adabiy ta’lim, neyropedagogika, inson xotirasi, diqqat, tafakkur va his-tuyg‘u, kognitiv neyroilm, neyrodidaktika, neyropsixologiya.Аннотация
Neyropedagogika – bu neyroilm va pedagogika integratsiyasidan shakllangan fan bo‘lib, ta’lim jarayonini
inson miyasining fiziologik va kognitiv xususiyatlari asosida tahlil qilishni maqsad qiladi. Ushbu fan pedagogika, psixologiya,
neyrofiziologiya, kognitiv fanlar va neyrobiologiya bilan chambarchas bog‘liq bo‘lib, ta’lim jarayonini samarali
tashkil etish uchun inson ongining ishlash mexanizmlarini o‘rganishga qaratilgan.
Библиографические ссылки
Шафранова О.В. Нейропедагогика: методология, назария ва практика. – Москва: Юрайт, 2019. – Б. 78.
Иванов В.А. Нейропедагогика и образование: теоретические и практические основы. – Москва: Академия,
– Б. 95.
Jensen E. Brain-Based Learning: The New Science of Teaching and Training. – Corwin Press, 2008. – P. 92.
Тиллабоева Г. Адабий таълимнинг мақсад ва вазифалари // Мировая наука. 2022, №10(67). – Б. 63–66.
Тошев А. Адабий таълимда инновацион методлардан фойдаланиш: Пед. фан. номз. дис. – Тошкент: ТДПУ,
– 150 б.
Убайдуллаев Н.Х. Ўқув таҳлилида автобиографик битиклардан фойдаланиш. Пед. фан. бўйича фалс. док.
(PhD) ... автореф. – Жиззах, 2022. – 23 б.
Худойберганова А.В. Таълимда интерфаол ёндашувлар. – Тошкент: Nafis-print, 2018. – Б. 65.
Ҳасанов И. Адабий таҳлил ва интерпретация методикасини такомиллаштириш: Пед. фан. док. дис. – Тошкент:
ЎзМУ, 2016. – 200 б.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.