Kasbiy rivojlanish soatlarida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining metodik tayyorgarligini rivojlantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15739018Ключевые слова:
boshlang‘ich ta’lim, metodik tayyorgarlik, kasbiy rivojlanish, o‘qituvchi kompetensiyasi, pedagogik metodika, malaka oshirish, ta’lim sifati, innovatsion yondashuv, interaktiv metodlar, uzluksiz ta’lim, amaliy faoliyat, ta’lim islohotlari, pedagogik salohiyatАннотация
Ushbu maqolada kasbiy rivojlanish soatlaridan samarali foydalanish orqali boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining
metodik tayyorgarligini rivojlantirish masalalari yoritilgan. Metodik tayyorgarlik o‘qituvchining dars jarayonini sifatli
tashkil etishi, o‘quvchilarning bilim, ko‘nikma va kompetensiyalarini shakllantirishda muhim omil hisoblanadi. Maqolada
o‘qituvchilarning metodik salohiyatini oshirishga qaratilgan mashg‘ulot turlari, interaktiv va zamonaviy pedagogik texnologiyalarni
qo‘llash imkoniyatlari, shuningdek, o‘z ustida ishlash madaniyatini shakllantirish yo‘llari tahlil qilinadi. Tadqiqot
natijalari asosida metodik tayyorgarlikni rivojlantirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-noyabrdagi “a’lim-tarbiya tizimini yanada takomillashtirishga oid
qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi Qarori. https://lex.uz/docs/-5085887
“Yangi O‘zbekiston – yangi ta’lim” konsepsiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi, 2022.
Sultonova N.N. Boshlang‘ich ta’limda zamonaviy metodik yondashuvlar. – Toshkent: Fan, 2021.
Yo‘ldoshev B., Eshonqulov Q. Pedagog kadrlar malakasini oshirishning ilmiy-metodik asoslari. – Samarqand: SamDU
nashriyoti, 2020.
Normurodova Z.R. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari faoliyatida innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Andijon, 2019.
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. O‘qituvchilarning kasbiy rivojlanish kurslari modullari to‘plami. – Toshkent,
UNESCO. Teacher Professional Development: Global Overview and Effective Practices. – Paris, 2021.
Darling-Hammond L. & Bransford J. (2005). Preparing Teachers for a Changing World: What Teachers Should Learn
and Be Able to Do. – Jossey-Bass Publishers.
OECD (2020). Teachers and School Leaders as Lifelong Learners: TALIS 2019 Results. – OECD Publishing.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.