CEFR doirasida arab tilida yozma nutq kompetensiyasini baholash mezonlari va amaliy usullar

Авторы

  • Malika Sindarova Автор
  • Jasur Temirov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15738977

Ключевые слова:

CEFR, arab tili, yozma nutq, kompetensiya, baholash, metodika, rubrika, daraja

Аннотация

Ushbu maqolada arab tilida yozma nutq kompetensiyasini baholash jarayonida CEFR (Common European
Framework of Reference for Languages – Umumiy Yevropa tillar uchun kompetensiyalar doirasi) mezonlarining qo‘llanilishi
o‘rganiladi. Yozma ko‘nikmalarni baholashda darajaviy yondashuv, topshiriqlarni tuzish prinsiplari, baholash rubrikalari
va amaliy metodlar tahlil qilinadi. CEFR tizimining arab tilidagi yozma nutqqa nisbatan qo‘llanilishi, arab yozuvining
morfologik va sintaktik xususiyatlari hamda baholashdagi qiyinchiliklar tajriba asosida yoritiladi. Tadqiqot natijalari asosida
o‘qituvchilar va til o‘rganuvchilar uchun aniq metodik tavsiyalar ishlab chiqiladi

Биографии авторов

  • Malika Sindarova


    Samarqand Davlat Chet Tillar Instituti
    “Sharq Tillar” fakulteti filologiya va fanlarni o‘qitish:
    arab tili 3-bosqich talabasi

  • Jasur Temirov

    Ilmiy rahbar: 

Библиографические ссылки

Council of Europe. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.

Strasbourg: Council of Europe Publishing. - 291 bet

Al-Batal, M. (2017). Arabic as One Language: Integrating Dialects in the Arabic Language Classroom. Washington,

D.C.: Georgetown University Press. - 344 bet

Farghal, M. (2018). Linguistic and cultural nuances in Arabic writing. Propulsion Tech Journal, 5(2), - 95 b

Miftah, M. (2015). The use of rubrics in assessing EFL students’ writing. Journal of English and Education - 114 bet

Arab Tilida Yozuv Malakasini Rivojlantirishda Til Ko‘nikmalari Integratsiyasining O‘ziga Xos Xususiyatlari – ( 216-219

sahifalar ) – 4 b

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

CEFR doirasida arab tilida yozma nutq kompetensiyasini baholash mezonlari va amaliy usullar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15738977