Boshlangʻich sinfda matematika oʻqitishni tashkil qilish shakllari

Авторы

  • Diyora Norquvatova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15726593

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, matematika darsi, o‘qitish shakllari, interfaol metodlar, innovatsion yondashuv, o‘quvchilarning faolligi, dars samaradorligi

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinfda matematika fanini o‘qitishni tashkil etish shakllari, ularning o‘quvchilarning
bilim olishiga, mantiqiy tafakkurini rivojlantirishga hamda amaliy ko‘nikmalarni shakllantirishga ta’siri yoritilgan.
Shuningdek, turli o‘qitish shakllarining integratsiyalashgan yondashuv bilan qo‘llanilishi va boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining
yosh va psixologik xususiyatlariga mosligi tahlil qilingan. Tadqiqotda dars samaradorligini oshirishga xizmat qiluvchi
innovatsion metodlardan foydalanish muhimligi asoslab beriladi

Биография автора

  • Diyora Norquvatova


    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti
    Pedagogika va ijtimoiy-gumanitar fanlar fakulteti
    Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 2-bosqich talabasi

Библиографические ссылки

Jumayev M. E., Jumayev E. E., Adilxanova N. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi / (KHK uchun).

– Toshkent: Ilm Ziyo, 2003.

Abdullayeva M. B. Boshlang‘ich ta’limda matematika fanini o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2021.

– 256 b.

Jabborova Z. R. Interaktiv o‘qitish texnologiyalari va uning samaradorligi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020. – 144 b.

Qurbonov Sh. H. Matematik ta’limda innovatsion yondashuvlar // Pedagogika va psixologiya. – 2022. – №4. – B. 55–61.

Bo‘rieva N. T. Boshlang‘ich sinfda ta’lim sifatini oshirishda zamonaviy pedagogik texnologiyalarning o‘rni // Boshlang‘

ich ta’lim jurnali. – 2023. – №2. – B. 40–45.

Tojiboyeva D. R. Matematika fanini o‘qitishda axborot texnologiyalaridan foydalanish. – Toshkent: Ma’naviyat, 2020.

– 132 b.

Nazarova D. Pedagogik texnologiyalar nazariyasi va amaliyoti. – Toshkent: Iqtisodiyot va ta’lim, 2019. – 180 b.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Boshlangʻich sinfda matematika oʻqitishni tashkil qilish shakllari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15726593