PEDAGOGLARDA IJOBIY FIKR SHAKLLANISHIDA OPTIMIZMNING NAMOYON BO‘L ISHI.
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15676849Ключевые слова:
ta’lim muassasasi, pedagoglar, analitik tahlillar, pozitiv fikrlash, optimizm, pessimism, omadsizlik vaqti, muvaffaqiyat vaqti, muvaffaqiyatsizliklar kengligi, muvaffaqiyat kengligiАннотация
Ushbu maqola oliy ta’lim va maktab pedagoglarida optimizm va pessimism pozitsiyasi bo‘yicha
hududlar doirasida o‘rganilayotgan hodisani tadqiq etishning nazariy-uslubiy va empirik tahlilini taqdim
etadi. Tadqiqot pedagoglarda pozitiv fikrlash tushunchasining mohiyati, kasbiy rivojlanish jarayonidagi o‘rni
va ahamiyatini, shuningdek, pedagoglardagi optimism va pessimism xususiyatlarini ochib berishga imkon
yaratdi. Shu bilan birga, oliy ta’lim va maktab pedagoglari tashkilotlar kesimida tafovutlarning namoyon
bo‘lishi aniqlandi.
Библиографические ссылки
Богачев Ф. // Требования к компетентности, профессионализму, поведению, уровня
культуры и мышлению современного преподавателя. // Непрерывное педагогическое образование:
состояние, тенденции, перспективы развития. Мат. междунар. научно-практ. конф. Част 4. - Липецк
- Москва, 2000. - С. 145-146.
Борисова Е.Н. // Учитель и ученик: позитивное мышление как профилактика эмоционального
выгорания. // Высшее образование сегодня. Российский новый университет Москва.: 2019. - С.
-49.
Горбатков A.A. // О пользе оптимизма и пессимизма // Прикладная психология. — 2001. —
№3.
Гордеева Т.А. // Оптимистическое мышление студента как составляющая личностного
потенциала. // Психологическая диагностика. - 2006. - №2. - С. 42-50.
Гордеева Т.О. // Оптимистическое мышление личности как составляющая личностного
потенциала [Текст] Т.О. Гордеева // Психологическая диагностика. – 2007. – № 1. – С. 32-65.
Гордеева Т.О. // Позитивное мышление как фактор учебных достижений старшеклассников.
// Вопросы психологии. - 2010. - С. 24-33.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.