Raqamli axborot muhitini shakllantirish bosqichida informatika fanining ahamiyatini belgilab beruvchi omillar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15577020Ключевые слова:
informatika ta’limi, raqamli axborot muhiti, raqamli savodxonlik, onlayn texnologiyalar, zamonaviy o‘qitish metodlari, ta’limda innovatsion yondashuvlar, raqamli kompetensiyalar, o‘qitish samaradorligi, ta’lim tizimi, pedagog malakasi.Аннотация
Ushbu maqola raqamli axborot muhitini shakllantirishda informatika fanining ahamiyatini belgilovchi omillarni
o‘rganadi. Tadqiqot informatika fanining o‘quvchilarda raqamli savodxonlikni shakllantirish va texnologik kompetensiyalarni
rivojlantirishdagi muhim rolini ta’kidlaydi. Maqolada raqamli vositalar, onlayn texnologiyalar va zamonaviy o‘qitish
usullarini ta’lim jarayoniga integratsiya qilish orqali o‘quv tajribasini yaxshilashning ahamiyati ko‘rsatilgan. Shuningdek,
informatika ta’limining raqamli asrda tanqidiy fikrlash, muammolarni hal qilish va moslashuvchanlik ko‘nikmalarini rivojlantirishga
qo‘shgan hissasi muhokama qilinadi
Библиографические ссылки
Yakman, G. (2008). STEAM Education: An Overview of Creating a Model of Integrative Education.
Ferrari, A. (2013). DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe.
Гильмутдинов А.Х. Электронное образование на платформе MOODLE. Казань: КГУ, 2008. – 169 с.
Энгель В. Moodle для новичков. Обзор возможностей Moodle в вопросах и ответах. MoodleCenter, 2012. – 18 с.
Azamxonov, B. S. (2024). Talabalarning raqamli ta’lim resurslari asosida takomillashtirilgan axborot kompetentligining
ko‘rsatkichlari tahlili. Research and Innovation, 2(3), 78–85.
Yuldashev, E. S. (2024). Maktab o‘quvchilarining o‘quv faoliyati uchun ijobiy barqaror motivatsiyasini shakllantirish.
CyberLeninka, 5(3), 123–129.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.