Maktabgacha katta yoshdagi bolalarning tadqiqotchilik faoliyatini tashkil etishning dolzarbligi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15425361Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, katta yoshdagi bolalar, tadqiqotchilik faoliyati, ilmiy tafakkur, tajriba, kuzatish, ijodkorlik, muammoli vaziyat, mustaqil fikrlashАннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’limdagi katta yoshdagi bolalarda tadqiqotchilik faoliyatini shakllantirish
va uni samarali tashkil etishning dolzarbligi tahlil qilinadi. Bolalarning bilishga bo‘lgan qiziqishini qo‘llab-quvvatlash, kuzatish,
tajriba o‘tkazish, savol berish kabi faoliyatlar orqali ilmiy tafakkurni rivojlantirish usullari bayon etiladi. Shuningdek,
tadqiqotchilik faoliyati orqali bolalarning tafakkuri, muammoli vaziyatlarda mustaqil qaror qabul qilish qobiliyatlari va ijodiy
yondashuvlari rivojlanishi mumkinligi asoslab beriladi. Mazkur yondashuv bolalarni keyingi bosqichlarda muvaffaqiyatli
ta’lim olishga tayyorlashda muhim omil hisoblanadi
Библиографические ссылки
Takomillashtirilgan Ilk qadam davlat o‘quv dasturi. – T.: 2022.
Xasanova Sh.T. Tasviriy faoliyatga o‘rgatish nazariyasi va metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: Tafakkur, 2020. – B.
–38.
Sodiqova Sh.A. Maktabgacha pedagogika. Darslik. – Toshkent: 2017.
Джамилова Н.Н., Имамова Н.З., Захарова О.С. (2018). Орнаментально-декоративная стилизация. В состав
редакционной коллегии и организационного комитета входят, с. 204.
Халилова Д.Ф. (2023). Эффективность совершенствования технологий развития социальной компетентности
будущих воспитателей. Лучшие интеллектуальные исследования, 4(2), 3–4.
Камолова Г. (2024, март). Интегратив ёндошув асосида булажак тарбиячиларнинг касбий компетентлигини
ривожлантиришнинг педагогик жиҳатлари. In Proceedings of International Conference on Modern Science and
Scientific Studies, 3(3), 197–204.
Ravshanova N.N. (2023). Designing modern models of biological education theories and content in educators. Telematique,
(01), 3034–3040.
Imamova N.Z. (2023, January). Methodology for developing creative qualities of future teachers in the process of
independent training. In International Scientific and Current Research Conferences, 86–90.
Maxmutazimova Y., Beysenbekova G. (2025). The importance of STEAM technology in developing technical creativity
and engineering skills in preschool children. Maktabgacha va maktab ta’limi jurnali, 3(2).
Maxmutazimova Y. (2025). Maktabgacha yoshdagi bolalarni kommunikativ kompetensiyasini rivojlantirishda STEAM
texnologiyasidan foydalanish. Maktabgacha va maktab ta’limi jurnali, 3(1).
Raxmatovna M.Y. (2025). The importance of developing technical creativity and engineering skills in preschool children.
Shokh Library.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.