Fikrlashning makrokognitiv ko‘rsatkichlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15389800Ключевые слова:
fikrlash, talaba, mantiq, tuyg‘u, hissiyot, ta’limАннотация
Fikrlash insonning voqealikni bilishining eng yuqori darajasidir. Fikrlarning hissiy asosini hissiyotlar,
tuyg‘ular va tasavvurlar tashkil qiladi. Sezgi organlari orqali - bu tana va tashqi dunyo o‘rtasidagi aloqaning yagona kanallari
- miyaga ma’lumot kiradi. Axborotning mazmuni miya tomonidan qayta ishlanadi. Axborotni qayta ishlashning eng
murakkab (mantiqiy) shakli fikrlash faoliyati hisoblanadi. U hayotning inson oldiga qo‘yadigan aqliy vazifalarini hal qilib,
aks ettiradi, xulosalar chiqaradi va shu orqali narsa va hodisalarning mohiyatini tushunadi, ularning bog‘lanish qonuniyatlarini
ochadi, so‘ngra shu asosda dunyoni o‘zgartiradi
Библиографические ссылки
Ноэль-Цигульская Т.Ф. О критическом мышлении. М., 2000. С.295
Новейший психологический словарь; под ред В.Б. Шапаря. Ростов н/Д, 2006. С.29
Очилов М. Янги педагогик технологиялар. – Қарши: Насаф, 2000. –118 б.
Сайидахмедов Н. Замонавийлик. Методология. Педагогика // Ж. Узлуксиз таълим. – Тошкент, 2004. – № 1. –
-14 б.
Унт Инге. Индивидуализация и дифференциация обучения. – М.: Педагогика, 1990.
Paul R., Binker A. Critical Thinking Handbookul. Sonoma State Uni., Midwest, 1987. P. 27
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.