Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-ijodiy faoliyatini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15239057Ключевые слова:
bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari, kasbiy-ijodiy faoliyat, kasbiy-ijodiy ko‘nikma, ta’lim, mutaxassis, kasbiy kompetensiya, shaxs, boshlang‘ich sinf, konstruktiv faoliyat, innovatsion faoliyat, ijodiy faoliyat, shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim, o‘z-o‘zini anglash, o‘z o‘rnini belgilab olish, o‘z-o‘zini boshqarishАннотация
Maqolada bugungi kunda oliy ta’lim tizimida bo‘lajak boshlang‘ich o‘qituvchilarning kasbiy-ijodiy faoliyatini
takomillashtirish, har bir shaxs dunyoni anglashi, hayot va jamiyat qonuniyatlarini har tomonlama idrok etishi, yer
yuzasidagi turli xalqlar va millatlar dunyoqarashi, g‘oyasi, maslak-muddaolarini bilish uchun ham mustaqil fikr yurita olishi
davr talabi ekanligini tushunishi, mustaqil izlanishlarni samarali tashkil etish, kasbiy-ijodkorlik asosida faoliyat olib borishning
ahamiyati jamoa asosida, axborotlarni qabul qilish, ularga o‘z munosabatini bildirish, ijodiy yondashish, o‘z mulohazalarida
xatolikka yo‘l qo‘ymaslikka intilish, anglash, fikrlash, aniq xulosalar chiqarishga va ularning samarali yechimlari
haqida mulohazalar keltirilgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022–2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi
to‘g‘risida” 2022-yil 28-yanvardagi PF-60-son Farmoni. https://lex.uz/docs/5841063
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha
rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” PF-5847-son Farmoni. https://www.lex.uz/uz/docs/-4545884
Abdullayeva B.S. Formation of information competence of students // Eastern European Scientific Journal. AURIS
Kommunikations- und Verlagsgesellschaft mbH, Düsseldorf. Germany: Ausgabe 3.2018. – P. 183–187.
Abdullayeva K.M. Maxsus fanlarni o‘qitish jarayonida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy bilim va ko‘nikmalarini shakllantirishning
metodik asoslari: p.f.n. ... dissertatsiya. – Toshkent, 2006. – 86 b.
Elmuratova D. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini innovatsion kasbiy faoliyatga tayyorlash. Pedagogika fanlari
bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. – Toshkent, 2020.
Qosimov Sh.U. O‘quvchilarda kasbiy tushunchalar shakllanishining o‘ziga xos xususiyatlari // Zamonaviy ta’lim. –
Toshkent, 2017. – № 4. – B. 37–42.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.